View Single Post
  #9  
Παλιό 22-10-2009, 02:27
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Δίσκος συμπλέκτη...πάάάάάάάάέι

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vasorfa Εμφάνιση μηνυμάτων
ο,.....κεραμικοσ δεν ειναι λιγο πιο....αποτομοσ στην λειτουργια του?συμφωνω οτι αντεχει πολλα χιλιομετρα παραπανω,,,,αλλα, αξιζει την τραχεια λειτουργια που εχει?συγχωρεστε με αν κανω λαθος....
Ο κεραμικος δεν ειναι απλος λιγο αποτομος, αλλα αποτομος στην λειτουργια του. Ειναι απολυτος θα ελεγα. Δεν μπορεις ευκολα να κανεις μια "αργη" επιταχυνση, νιωθεις με το που "εμπλεκετε" ο δισκος στο ανοιγμα του συμπλεκτη, οτι η μηχανη ξεκιναει αποτομα.
Αντεχει οντως πολλα μα πολλα περισσοτερα χλμ απο τον απλο, μα εγω προσωπικα δεν θα βαλω ποτε κεραμικο, και ο λογος;
Αυτη η αποτομη επιταχυνση της μηχανης καθε φορα και συνεχεια, μεταφερετε με την σειρα της σε ολα τα μηχανικα μερη της μοτοσυκλετας καθε φορα και συνεχεια (απο τους δισκους και προς τα πισω, δηλαδη το κιβ. ταχυτητων, το πολυσφηνο, τον αξονα μεταδοσης, το αλλο πολυσφηνο, στο γραναζι πηνιο, στην κορωνα, σε ολα τα ρουλεμαν ανεξαιρετως, κτλ κτλ, μεχρι φυσικα την ζαντα και το λαστιχο, οπου και "βγαινει" στον δρομο).
Αυτο, μακροπροθεσμα παντα, ειναι μεγαλη καταπονηση για τα μηχανικα μερη και ολες αυτες οι συνεχομενες (αποτομες) στρεπτικες και καμπτικες δυναμεις σημαινουν ενα πραγμα: Αυξημενες φθορες και μικροτερη διαρκεια ζωης των μηχανικων μερων!!!
Reply With Quote