Αγαπητέ Gustavo,
Όπως μιλήσαμε και τηλεφωνικά, δυστυχώς οι φωτό δεν μπορούν να δικαιολογίσουν οτι έχει γίνει σωστή χρήση ! Ξέρεις οτι για εμάς δεν υπάρχει θέμα κόστους σε αυτό το κομμάτι, και πάντα το feedback των πελατών μεταφέρεται στην Interphone ( όπως έγινε πέρυσι πχ με το radio που έπιανε από 88 FM και όχι από 87,5 , και μετά φτιάχτηκε)
Έχοντας την υποχρέωση να λύσουμε άμεσα το θέμα σου, σου δώσαμε τη λύση που αναφέρεται πιο πάνω (αποστολή 2ου σετ ακουστικού με μόνη χρέωση το κόστος του).
Σε δεύτερο χρόνο και επιδειώκοντας κάτι καλύερο,εχουμε ήδη στείλει νεο email στην Interphone προκειμένου να ζητήσουμε το κάτι παραπάνω, και θα σε ενημερώσουμε εντός των επομένων 1-2 ημερών.
Για να δούμε, είμαστε σε επαφή.