View Single Post
  #72  
Παλιό 16-02-2013, 19:17
GregoryA Ο/Η GregoryA βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Mytilene,Lesvos
Μoto: Honda ST1300 Pan European
Μηνύματα: 369
Προεπιλογή Απάντηση: Honda Crosstourer DCT

Κυριοι οδήγησα το <αυτοματο>για αρκετά χιλιομετρα και σε ευθειες και σε βουνό και σε στροφιλικια!! Η μεγαλύτερη ζελατίνα βελτιώνει την κατάσταση προστασίας από αερα και βροχή!! Λιγο μικροκαμωμένο για μενα των 190 cm και οχι μεγάλη προστασία στα πόδια από πλαστικά! Τώρα για να εξηγήσω πως δουλεύει το αυτόματο σας λέω ότι δεν εχει συμπλέκτη αλλά ούτε και μοχλό αλλαγής ταχύτητας στο πόδι! Ρυθμίζεις με το δεξι χέρι στο Drive η sport. Οπου και να το ρυθμίσεις αλλάζει μονο του ταχύτητες και αν θελεις να παρέμβεις το κάνεις με το αριστερο χέρι με δύο μπουτόν, ενα μπροστα και ενα πίσω (+ και -). Οι αλλαγές γίνονται χωρις να κλεινεις το γκάζι. Το ντραιβ δεν εκδεικνυται γιατι λειτουργεί ψοφια, αλλάζει δηλαδή ταχ'ύτητες και πηγαινει με 5η και 6η στα 60.70 χλμ. Η σπορ δουλευει καλά και παραμένει γεμάτο. Ο αξονας δεν ακούγεται, δεν χοροπηδαει, δεν καταλαβαίνεις τον τροπο μετάδοσης. Τα κιλά δεν φαινονται καθολου και ο κινητήρας ειναι πολύ ροπάτος και δυνατός.
Το traction control μπαινει και βγαινει καθως οδηγάς με το πάτημα ενος κουμπιού. Παραμένει οπτικά και σχεδιαστικά απροσωπο και μετριο. Το ξαναλέω τεχνολογικά και μηχανικά ειναι διαμαντι και 10 χρονια μπροστά από τον ανταγωνισμο. Η λειτουργια του κινητηρα και οι αυτοματισμοί του κάνουν τον ανταγωνισμό να δειχνει λίγο πρωτογονος, βεβαια δεν ξερω αν αυτός ο αυτοματισμός ειναι <οτι πρεπει> για εμας τους μοτοσικλετιστές, τελος πάντων ετσι νοιωθεις οταν το οδηγείς, παράξενα, εντυπωσιασμένος, ισως <μισός> οδηγός!!!!!!! Αν ο σχεδιασμός, ο ογκος, το στυλ, η προστασία ,η ομορφιά τελος πάντων ηταν <Γερμανική>ή <Ιταλική> θα σαρωνε, απλά τωρα θα ειναι μαλλον θεατής οπως και το τρανσαλπ.
Ολα τα παραπάνω ειναι προσωπική μου αποψη και πως ακριβώς ενοιωθα!!

Last edited by GregoryA; 16-02-2013 at 19:25.
Reply With Quote