Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Ισως ολα αυτα που περιγραφεις να ειναι και η αιτία ¨η μερος αυτης τα τοσα προβληματα με τους αξονες των GS!! Γιατι? διότι η φουσκα δεν στεγανοποιει καλα (απιθανο) και το πιο πιθανόν διότι δεν την προσεξαμε οτι δεν στεγανοποιει καλα!! Παιδια αυτες οι φουσκες ειανι σαν τις φουσκες των ημιαξονίων των αυτοκινητων, εχουν φθορές και χρειαζονται επιβλεψη κι αλλαγη τακτικά!!!!!
Θεωρω οτι γλυτωσες απο ενδεχομενο σπασιμο του αξονα διότι όπως περιγραφεις τα καρε ηταν κολλημενα αρα χωρίς τους απαραιτητους απειροελαχιστους τζογους που απαιτουν τα συστηματα αυτά!! Μαλλον εισαι πολυ τυχερός!!!!
|
Γιωργο οπως πολυ σωστα εγραψες, ειναι απιθανο να μην στεγανοποιουν καλα οι φουσκες. Ειναι απειροελαχιστο στατιστικα, το ποσοστο που οφειλετε η τυχον μη στεγανοποιηση της φουσκας απο το εργοστασιο! Αυτο το ποσοστο ειναι το λεγομενο, αστοχια υλικου, και ειναι οπως ειπα απειροελαχιστο (μιλαμε τωρα για την περιπτωση μας, το λαστιχο και μονο αυτο)!
Οι παπ....ιες γινονται συνηθως, απο τα γνωστα σε ολους μας συνεργεια, εξουσιοδοτημενα ή μη, που κανουν τις περισσοτερες δουλειες αρπα κολα (πιο πολλες μηχανες την ημερα, πιο πολυ χρημα...).
Θα αναφερω το εξης:
Αν καποιο απο τα μελη του φορουμ, ξερει και μπορει να λυσει το ψαλιδι της μηχανης του, και το κανει μονο π.χ αμεσως μετα απο μια τετοια αλλαγη που του εχει γινει σε ενα οποιδηποτε συνεργειο, ειμαι σιγουρος οτι το πιο πιθανον ειναι να διαπιστωσει, οτι δεν θα του εχουν βαλει την ειδικη παστα που παρεμβαλετε αναμεσα απο τα δυο μερη, που προβλεπει ο κατασκευαστης και που χρησιμευει για την
εξτρα στεγανοποιηση της φουσκας με το μεταλλικο εξαρτημα!!!
Και αυτο το λεω, οχι γιατι ειμαι μαγκας και καλα, ή οτι ξερω καλυτερα και περισσοτερα απο αυτους, αλλα απλα γιατι: Ειτε βαριουντε να την βαλουν, ειτε γιατι την ξεχασαν, ειτε γιατι λενε δεν βαριεσαι, ειτε γιατι τους πιεζει ο χρονος και το αφεντικο, ειτε ειτε ειτε.... (τα μηχανουργεια και τα συνεργεια ειναι μερος της δουλειας μου και τους εχω ζησει, αυτους και την νοοτροποια τους!!!)
Και με βαση το παραδειγμα αυτο, ερχομαστε σε αυτο που πολυ σωστα λες "δεν προσεξαμε οτι δεν στεγανοποιει καλα", το οποιο φυσικα ειναι και το πιθανοτερο, και δεν ειναι σφαλμα σε καμμια περιπτωση, του καθε μοτοσυκλετιστη που φευγει με το κεφαλι του ησυχο απο το συνεργειο, αλλα μονο του συνεργειου....
Αυτο που ειναι μερος της ευθυνης μας, ή της υποχρεωσης μας (για την ασφαλεια μας και μονο για αυτην) σαν ιδιοκτητες μοτοσυκλετας ειναι ο τακτικος οπτικος ελεγχος της μηχανης. Αυτο πρεπει να γινετε απο ολους, τους κατεχοντες τα των μηχανολογικων και μη. Ακομα και ενας που δεν ξερει τιποτα, ισως και να προσεξει κατι και να τον γλυτωσει απο κατι απλο ή απο τα χειροτερα. (αν ελεγχεις τακτικα, εστω και οπτικα την μηχανη, ξερεις δεν ξερεις τι βλεπεις, ο εγκεφαλος φωτογραφιζει αυτα που βλεπει και ας μην το καταλαβαινουμε. Οταν ομως πχ μια βιδα εχει ξεβιδωθει ή εχει φυγει, θα την καταλαβει την "οπτικη" διαφορα το ματι και αυτο θα γινει η αφορμη να το ψαξεις λιγο παραπανω και να γλυτωσεις οπως ειπα, κατι απλο ή τα χειροτερα!!!)
Οι φουσκες αυτες, οι τσιμουχες, τα διαφορα o'ring κτλ συμπεριλαμβανονται στα αναλωσιμα και χρηζουν τακτικων "οπτικων" ελεγχων.