View Single Post
  #87  
Παλιό 06-03-2013, 19:41
aeriko Ο/Η aeriko βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 4,585
Προεπιλογή Απάντηση: TO GS ΓΙΝΕΤΑΙ GSA?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από giamil Εμφάνιση μηνυμάτων
Επειδη ο καθενας πεταει το μακρυ του και το κοντο του εδω μεσα...

εχεις σκεφτει ρε φιλαρακι ποσο θα του παει αυτο που απλοχερα του προτεινεις να κανει σαν γ@μω τις λυσεις???
γιατι μαλλον δεν υπολογιζεις το ποσα θα χασει να την δωσει συν ποσα θα βαλει απο πανω για να παρει του 11 η του 12!


Οταν μπορεις να βαλεις ενα ντεποζιτο κ δυο ζαντες και τα τιαυτα με 2-2,5 χιλιαρικα και να χεις αλλο μηχανακι να γουσταρεις, θα πας να το πουλησεις να χασεις 2-3 απ αυτα που εχεις πληρωσει να το παρεις και να βαλεις κ αλλα 3-4 απο κει που θα το πουλησεις να παρεις του 11?

ειναι σοβαρα αυτα που λετε?

οσο για τους υπολοιπους με τα λαντα κ τα μερσεντε που δεν γινοντε ενα κ κτλ κτλ....τι να πω...

οτι η μονη ουσιαστικη διαφορα του αντβε με το απλο ειναι στο κιβωτιο και στην πιο κοντη 1η??

αλλα που να καταλαβετε?

μιλατε ολοι λες και εχετε παει χωμα σε ανηφορα με 60-70%+ κλιση και εχετε δει την διαφορα κ εχετε σκεφτει "ναι εκει ρε γ@μωτο με δυσκολεψε η μακρυα πρωτη"

τι να πω ρε φουστη μου εδω μεσα?ολοι παντογνωστες και μηδενιστες των παντων!


σοβαρευτειτε γιατι μας διαβαζει και κοσμος και κρινει απ τις μ@λακιες και τον χαρακτηρα που βγαζουμε εδω μεσα!




Με απλά λόγια μπορείς να μας εξηγήσεις τι εννοείς;
Reply With Quote