Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Carduelis
Πρώτη φορά για τους Ιάπωνες που ανακατεύτηκαν με άξονική μετάδοση κίνησης και τα κατάφεραν να μην το καταλαβαίνεις πως έχεις άξονα!
Δεν τραβάει από τη μεριά του άξονα, δεν νοιώθεις την αδράνεια του πράγματος στο κλείσιμο του γκαζιού?
Μακάρι να είναι καλό το μηχάνημα, ο συναγωνισμός μόνο καλό μπορεί να κάνει σε όλες τις εταιρείες και κυρίως στους τελικούς χρήστες!!
|
Με προλαβε ο TEOSS στο συγκεκριμενο ποστ!!! Και να μην ξεχνάμε και την γιαμαχα και τα XS 1100 night eleven αλλα και τα τρικυλινδρα XS 750/900 (ειχε και η αστυνομια τέτοια) thw 10etiaw '70-'80 καθως και μια πληθωρα συχρονων Γιαπωνεζικων μοντέλων με προτελευταιο (τελευταίο ειναι το VFR) το GTR 1400 by Kawasaki!!
Για τα XS ο τοτε ειδικος τυπος εγραφε οτι ειναι το πρωτο αξονοφορο που οι αντιδράσεις του αξονα εχουν σχεδόν εξαλειφθεί, ετσι δεν υπήρχε (τουλαχιστον οχι τοσο εντονο) εκεινο το ανασηκωμα του πισω μερους στο ανοιγμα του γκαζιου απο την στροφορμή του αξονα πανω στην κορωνα του ''διαφορικου''!!
Αυτο μαλλον εννοει ο φιλος Carduelis με τον ορο αδρανεια που χρησιμοποιει!!! Να σημειωσουμε οτι το συστημα αυτο της Γιαμαχα μελετηθηκε κι αντιγραφτηκε με μικρες ¨η μεγάλες παραλαγές / βελτιωσεις απο ΟΛΕΣ τις εταιρείες και την BMW!!!
Το οτι ανοιγεις το γκάζι στην GTR 1400 με τα 200 τόσα άλογα και το πισω μερος μενει στην θεση του στα XS το χρωστάμε που ειχε μια κοντρα στερεωμενη αντιθετα της στροφορμης του αξονα περιοριζοντας στο ελαχιστο τις αντιδράσεις!! Κι αλλα πολλά αλλα δεν ειναι το νηγμα για να αναλυσουμε το θεμα αυτό!!