[QUOTE=paschalis;865568]Ενημερωση σε συναδελφους γυρω απο το σημειο.
Και καταδιωξη με αλλη μοτο που θα τον οδηγησει
με ασφαλεια σε αδιεξοδο-σταθερο μπλοκο.
Ακομα και με ενα συμβατικο θα γινοταν η
δουλεια με τετοιο ασχετο μοτοσυκλετιστη..
Αλλα ο πιλοτος του περιπολικου ειχε δει
πολλες ταινιες 007..μαζεμενες
Αν προσεξετε στο τελος του δινει
και μια ψιλη με το αμαξι ενω κινειται για να πεσει!!!
Υ.Γ.
Δεν ειμαι συναδελφος, παιδι στο δρομο εχω

[/QUOTE
Σωστή έν μέρει η τοποθέτησή σου αλλά πιστεύω ότι έχει βάση κυρίως σε θεωρητικό επίπεδο γιατί νομίζω ότι αφ'ενός είναι αρκετά δύσκολο μέσα σε 3 λεπτά να εμφανιστεί μοτοσικλέτα και να συνεχίσει την καταδίωξη και αφ'εταίρου το μόνο σημείο που θα μπορούσε να στηθεί το μπλόκο και να έχει αποτέλεσμα είναι μέσα στον αυτοκινητόδρομο. Σκέψου εκεί που θα πήγαιναν οι ανυποψίαστοι οδηγοί με μέση ταχύτητα 100 χλμ/ώρα να έβλεπαν ξαφνικά μπροστά τους ένα οδόφραγμα πόσο χειρότερα θα μπορούσαν να είναι τα πράγματα.
Αν σκοπός των αστυνομικών ήταν να ανατρέψουν τη μηχανή θα μπορούσαν να το κάνουν και στην είσοδο του πρώτου τούνελ που και εκεί τον είχαν πλαγιάσει. Πιστεύω ότι εκεί που έπεσε η μηχανή ήθελαν να τον αναγκάσουν να ανεβεί στη νησίδα με το γκαζόν και να τον εγκλωβίσουν.
Υ.Γ. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι με το ερώτημα που έθεσα δεν έχω καμία πρόθεση να αντιπαρατεθώ με κανένα από τα παιδιά της παρέας, άλλωστε και ο λόγος της ταπεινής μου παρουσίας στο φόρουμ μόνο αυτός δεν είναι. Όλοι μοτοσικλετιστές είμαστε και λογικό είναι να δείχνουμε παραπάνω ευαισθησία στο θέμα, αλλά ήθελα μέσω της κουβέντας να δούμε και ποιός πρέπει να είναι και ο ρόλος της αστυνομίας στη θέα ενός υπόπτου. Γιατί κανείς μας δεν μπορεί να ξέρει αν ο συγκεκριμένος δε σταμάτησε επειδή πάτησε διπλή διαχωριστική ή επειδή είναι ο πρώτος καταζητούμενος της περιοχής.