
31-03-2013, 16:15
|
 |
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
|
|
Απάντηση: Δυστύχημα στην Κηφισίας και Αλεξάνδρας
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho
Να γιατί είπα ότι δεν καταλαβαίνω σε τι ακριβώς διευκολύνουν οι τροχονόμοι όταν λειτουργούν τα φανάρια. Δημιουργούν εκνευρισμό σε πολλούς.
|
Επειδή κυκλοφορώ καθημερινά μέσα στην κίνηση,
τις ώρες αιχμής, είναι σωτήρια η επέμβαση των τροχονόμων ...
Στις διασταυρώσεις, δεν αδειάζουν με την ίδια συχνότητα οι δυο κάθετες οδοί ...
Με αποτέλεσμα, αυτοί που έχουν την κίνηση μπροστά τους,
να μπαίνουν κακώς/κάκιστα μέσα στην διασταύρωση κ να ακινητοποιούνται ...
Και ενώ, ο άλλος δρόμος έχει ευχέρεια κίνησης, οι εξυπνάκηδες (2,3 ... όχι πολλοί),
να έχουν κλείσει την διασταύρωση κ έτσι, να μην κινείται ΚΑΝΕΙΣ ...
Επίσης, όταν ο ένας εκ των δυο δρόμων είναι αρκετά ανοιχτός,
ο τροχονόμος δίνει προτεραιότητα χρόνου, δυο φαναριών ...
Έτσι η ροή αυξάνει θεαματικά τις μέσες - χαμηλότατες - ταχύτητες
κ αποφεύγεται το "μειονέκτημα" του σταμάτα/ξεκίνα ανά 10 μέτρα,
με αποτέλεσμα να ξεμπουκώνει ο δρόμος πολλαπλάσια γρηγορότερα απ' ότι με την ρύθμιση των φαναριών ...
Άλλωστε, τα φανάρια είναι ρυθμισμένα με χρόνους στατιστικά βγαλμένους ... μέρα, ώρα κ.λ.π.
Η κίνηση όμως, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες,
όπως βροχή, απεργίες ΜΜΜ, διαδηλώσεις, παρελάσεις, βλάβες οχημάτων, δυστυχήματα, διπλοπαρκαρισμένα, τριπλοπαρκαρισμένα ....
Να μην αναφέρω τις Παρασκευές που γίνεται το έλα να δεις μετά τις 12 το μεσημέρι ... 
Εκεί πάλι, μόνο ο άνθρωπος μπορεί να κρίνει σε ποιά κατεύθυνση θα δώσει μεγαλύτερη προτεραιότητα ...
Ελπίζω να έδωσα με απλά λόγια την αίσθηση που έχω αποκομίσει από την μόνιμη κίνησή μου στο κέντρο της πρωτεύουσας,
επί καθημερινής βάσεως - με αυτοκίνητο, φορτηγό, μοτοσυκλέτα - τα τελευταία 28 χρόνια ... 
Υ.Γ. Το ότι η μοτοσυκλέτα πέρασε, παρά το stop του τροχονόμου, δεν λέει κ τίποτα ...
Και φανάρι να είχε, πάλι θα πέρναγε με κόκκινο ...
Ο πρώτος θα ήταν ή ο τελευταίος ...   
.
|