Θέμα
:
Χρόνια Πολλά στον Πασχάλη(paschalis)
View Single Post
#
39
01-04-2013, 11:02
REK
Senior Member
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2010
Περιοχή: ΚΑΝΤΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Μoto: BMW GS1200 ADV
Μηνύματα: 3,923
Απάντηση: Χρόνια Πολλά στον Πασχάλη(paschalis)
ΧΩΜΑΤΙΝΕ,ΑΣΦΑΛΤΙΝΕ,ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕ,ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΕ,"ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΕ",.....ΠΑΓΚΟΣΜΙΕ
ΠΑΣΧΑΛΗ
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ & ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ..ΤΑΞΙΔΙΑ, ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ,ΕΙΚΟΝΕΣ, ΧΡΩΜΑΤΑ & ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΑΓΑΠΑΣ
REK
Εμφάνιση Δημόσιου Προφίλ
Αναζήτηση μηνυμάτων από τον(ην): REK