View Single Post
  #39  
Παλιό 01-04-2013, 11:02
REK Ο/Η REK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2010
Περιοχή: ΚΑΝΤΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Μoto: BMW GS1200 ADV
Μηνύματα: 3,923
Προεπιλογή Απάντηση: Χρόνια Πολλά στον Πασχάλη(paschalis)

ΧΩΜΑΤΙΝΕ,ΑΣΦΑΛΤΙΝΕ,ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕ,ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΕ,"ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΕ",.....ΠΑΓΚΟΣΜΙΕ
ΠΑΣΧΑΛΗ
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ & ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ..ΤΑΞΙΔΙΑ, ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ,ΕΙΚΟΝΕΣ, ΧΡΩΜΑΤΑ & ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΑΓΑΠΑΣ
Reply With Quote