View Single Post
  #2  
Παλιό 07-04-2013, 19:30
xntinou Ο/Η xntinou βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2012
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: R 1200 GS
Μηνύματα: 316
Προεπιλογή Απάντηση: Ακτινωτή ζάντα αλά .. Adve

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από dtz Εμφάνιση μηνυμάτων
όπως στα γράφει ο Θεολόγος, και λίγο χειρότερα θα μπορούσα να πω.
Το λέω γιατί την έχω κάνει τη δουλειά, και πρέπει να ξέρεις ότι για να γίνει σωστά η σειρά είναι :
- λύσιμο (με προσοχή και υπομονή, αλλιώς το κέντρο γίνεται ##### ...)
- αμμοβολή των στεφανιών (γιατί είναι ήδη ανοδιωμένα, και δεν κάνει καλή πρόσφυση ούτε η ανοδίωση ούτε η πούδρα)
- ξανά ανοδίωση μαύρη (και να ξέρει ο "μάστορας" αλλιώς θα αρχίσουν να "ανοίγουν" με τον καιρό και να γίνονται καφέ σκούρο...)
- δέσιμο & ακτινολόγηση
- οδηγάμε με προσοχή 2-3 βδομάδες, και ξαναπηγαίνουμε για επανέλεγχο και σφίξιμο (ή και συμπλήρωμα ακτινών που έχουν "δραπετεύσει", ευτυχώς εμένα μόνο δύο πίσω ...)

Συμπέρασμα και προσωπική γνώμη, καλύτερα να ψαχτείς και να πάρεις 2 έτοιμες, ή άστες όπως είναι

Και να θυμάσαι όπως όλα τα "μαύρα" πράγματα σ΄αυτή τη ζωή, (αυτοκίνητα, μηχανάκια εννοώ ...)
είναι πανέμορφα, αλλά για 10 λεπτά μόνο, μετά το πλύσιμο
Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ τις διαδικασίες που πλησιάζουν τα εργοστασιακά πρότυπα, όπως τις αναφέρεις διαδοχικά.
Βασικό επίσης όταν κάνεις τέτοιου είδους παρεμβάσεις, να μην έχεις συνέπειες μετέπειτα με ακτίνες, ξεθωριάσματα και λοιπά.
Όπως και να'χει είσαι ιδιαίτερα διαφωτιστικός, ο σκοπός μου είναι μια διερευνητική κίνηση πριν αποφασίσω να ψάξω μαστόρους που θα μου αραδιάζει ο καθένας τη δική του θεωρία.

Reply With Quote