View Single Post
  #95  
Παλιό 12-04-2013, 23:38
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Προγραμματισμός εγκεφάλου R1200GS

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
..... είναι το κόστος όλης της έρευνας, των δοκιμών, ακόμα και των σπασμένων μοτέρ -αν θέλεις- που κάνει ο 'Χ" κατασκευαστής "έτοιμων" προγραμμάτων, τσιπακίων, παράλληλων εγκεφάλων κλπ, κλπ.
Ο αγοραστής μπορεί να δει μόνο -και όχι πάντα- το δίωρο στο δυναμόμετρο που απαιτείται για την εγκατάσταση και το fine tuning στο δικό του ....

Σπασμένα μοτέρ που να οφείλονται στο "πρόγραμμα" πάντως δεν υπάρχουν.
Υπάρχει ο knock sensor που διορθώνει τυχόν γεναιόδωρη ρύθμιση στο αβανς προς τα κάτω, οπότε σε περίπτωση που "ακούσει" υπερβολικά πειράκια, το κατεβάζει, ότι τιμές και να βάλεις στους χάρτες.
Επίσης σε πλούσιο ή φτωχό, αναλαμβάνει ο λ και το διορθώνει κοντά στις τιμές του 14,7:1.

Σε περίπτωση αστοχίας προγράμματος, δηλ. αν δεν μπορούν οι παραπάνω αισθητήρες να διορθώσουν το πρόγραμμα, ανάβει το check engine που στο διαγνωστικό αναφέρεται ως βλάβη "μη δυνατότητα προγραμματισμού καύσης" ή άλλα σχετικά μηνύνατα.

Μάλλιστα ο κινητήρας μπαίνει σε safe mode και "κλειδώνει" ο εγκέφαλος.

Τώρα για τα δυναμόμετρα και τα fine tuning, αυτά έχουν νόημα όταν το μοτέρ ανακατασκευαστεί μηχανολογικά σε 2 στάδιο.

Το 1ο στάδιο είναι το λεγόμενο ΦΠΕ, φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση και ο επαναπρογραμματισμός είναι σχετικά εύκολος και απλός.

Το 2ο κλπ στάδια είναι αν τροποποιηθούν οι εκκεντροφόροι, τα συστήματα εισαγωγής-εξαγωγής, ο κυβισμός, ελαφρώσεις, οι διαδρομές στροφάλου, το βήμα κλπ. εκεί απαιτείται ολοκληρωτικός επαναπρογραμματισμός με χρήση δυναμόμετρου και πολλλες διορθώσεις (fine tuning), χρήση wideband, εξωτερικού knock sensor, καυσαναλητή κ δοκιμές σε ανοιχτό δρόμο.

Last edited by JohnGS1100; 12-04-2013 at 23:40.
Reply With Quote