View Single Post
  #132  
Παλιό 21-04-2013, 02:56
Alkinoos Ο/Η Alkinoos βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 982
Προεπιλογή

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από xurxes Εμφάνιση μηνυμάτων
..αν θες πες μας δυο λογια για το τι (+) έχει αυτη η μετατροπή των λαιμων
σε σχέση με τους μαμα
Αυξημένη ροή καυσαεριων λόγο μεγαλύτερης διαμέτρου αλλα δυστυχώς μειωμένη ταχύτητα καυσαεριων για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
Αυτο ισχύει αποκλειστικα αν τους βάλεις "σκετους".
Αν τους συνδιασεις με ενα ωραίο προγραμμα, ενα ελεύθερο φιλτρο αερος κ μια πιο ελεύθερη εισαγωγη, έχεις προοπτική για όμορφα πράγματα τα οποια θα τα δείτε.

Απο εκει κ πέρα έχεις κ άλλες επιλογές όπως λίγο ανέβασμα της συμπίεσης, μια ροικη στις κεφαλές, βεντουρια στο φιλτροκουτι μεγαλύτερες πεταλούδες ώστε να ανεβασεις το συνολικό cfm του κινητήρα κ να πάρεις καποια άλογα (αρκετα θα έλεγα) αλλα τίθεται κ θέμα κόστους.
Reply With Quote