Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100
Καλό γρασάρισμα, εκεί κάπου σκουριάζει και θέλει τακτικούς ελέγχους.
Δίκιο έχεις, αλλά το πρόβλημα είναι αν το παρακάνεις με απότομο γκάζι-φρένο πάνω στο σταντ. Για γρασάρισμα, έλεγχο κλπ. επιβάλεται τέτοιο check για να εντοπίσεις τους τζόγους πριν σε αφήσει σε κανα ταξίδι και είναι πλέον αργά.
Γενικά ήρεμη οδήγηση, αλλαγή βαλβολίνης, γρασάρισμα του σταυρού και ..τακτικά διαλείματα να κρυώνουν τα μέταλα ειναι οκ για την μακροζωία του συστήματος μετάδοσης. Πιο συμφέρον από την αλυσίδα που θέλει αλλαγή κάθε χρόνο σε άλλα χιλιάρια 
|
Εμενα το λεει και στο User manual και σε ενα σχολειο που παρακολουθησα στην Αμερικη για λυση προβληματων και αξιολογηση σε ταξιδι , στο σταντ επιτρέπεται μονο με πρωτη και αυτο για λιγο γιατι τα παιζουν τα συστηματα και μπορει να καουν (εκτος των μηχανικων μερων)
ο καθενας τη γυναικα του και τη μηχανη του τη χειριζεται βεβαια οπως γουσταρει

