View Single Post
  #1057  
Παλιό 29-04-2013, 18:44
georged Ο/Η georged βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Göteborg
Μoto: R1200 GS Adv. '09
Μηνύματα: 262
Προεπιλογή Απάντηση: H νέα BMW R 1200 GS/2013 είναι εδώ !!!

Να πω κι εγώ κάτι με την σειρά μου
Εχθές είχα την τύχη να οδηγήσω 2 κούκλες (3 για την ακρίβεια - 1η η δικιά μου).

Πρώτα το KTM 1190 Αdv. (το απλό όχι το R) και μετά ακριβώς το νεο 1200GS.

Να σημειώσω ότι η οδήγηση έγινε επί Σουηδικού εδάφους με κορυφαία ποιότητα ασφάλτου, 10 βαθμοί κελσίου, με συνοδηγό τη κοπελιά μου (65 κιλά) και ακριβώς την ίδια διαδρομή με τις 2 μηχανές.
Είμαι 1.92 στο ύψος - έχει σημασία παρακάτω.
Η διαδρομή περιλάμβανε στροφιλίκι/επαρχιακό αλλά και εθνική. 20-25 λεπτά η κάθε διαδρομή.
Επίσης πρέπει να αναφέρω ότι είχε τρελό αέρα! Έχει σημασία θα καταλάβετε παρακάτω.

KTM 1190 Αdv:
- Πολύ ελαφρύ σε σχέση με το GS. Τουλάχιστον έτσι το ένιωσα.
Επιτόπιοι ελιγμοί εύκολοι και αναμονή σε φανάρι χωρίς πρόβλημα.
- Τρελή δύναμη και ροπή κινητήρα.
Είχα την επιλογή να ρυθμίσω ότι πρόγραμμα ήθελα (rain = 100 άλογα, street = 120, sport = 150). Επέλεξα για την ασφάλειά μας τα 120 άλογα.
- Η μηχανή διακοσαρίζει για πλάκα.
Συγκεκριμένα είδα 190 και για 2-3 λεπτά πήγαινα με 170-175.
Στροφές γύρω στις 4000, ενώ έχει κόκκινα στις 11000.
- Η ρύθμιση επιλέχθηκε για 2 άτομα στο street mode.
- Αν και ο αέρας ήταν τρελός, η μηχανή ήταν βράχος με 170 KM.
Αφου μέσω midland η κοπελία μου πρώτη αυτή το ανέφερε.
Της έκανε εντύπωση (όπως κι εμένα) που ήταν βράχος ακλόνητος σε τέτοια ταχύτητα - και σε σχέση με το GS adv. μου.
- Η ζελατίνα ήταν η μαμά (όχι η ψηλή της KTM) στην ψηλότερη θέση.
Αν και είμαι ψηλός είχα καλή κάλυψη. Θεωρώ οτι με τη ψηλότερη ζελατίνα τα πράγματα θα είναι καλύτερα. Αν και την ζελατίνα την έβλεπα να "παίζει" συνεχώς, δεν έχει καλή στήριξη με έξτρα μπαράκι όπως το GS adv.
Λεπτομέρεια το ξέρω, αλλά ενοχλητικό για εμένα.
- Σε σχέση με το GS adv. τη νιώθεις μικρή μοτοσυκλέτα. Σαν όγκο εννοώ.
- Φρένα: κορυφαία
- Στροφές: τις παίρνεις και γέρνεις άφοβα
- Νόμιζα ότι θα με ενοχλούσε η κίνηση μέσω αλυσίδας, μιας κι έχω συνηθίσει με άξονα. Τελικά η αλυσίδα δεν έκανε αισθητή την παρουσία της καθόλου. Ούτε σε θόρυβο ούτε σε σκορτσάρισμα - πιστεύω καταλαβαίνετε τι εννοώ σχετικά με την αλυσίδα.
- Σέλες οδηγού και συνοδηγού: καλύτερες σε αίσθηση από GS adv. Τώρα πως θα αισθανόμασταν μετά από 1-2 συνεχόμενες ώρες δεν το ξέρω, αλλά αυτά τα 25 λεπτά έδιναν ωραία αίσθηση.
- Θόρυβος εξάτμισης και κινητήρα ωραίος, αν και περίμενα περισσότερα απο εξάτμιση της ΚΤΜ.
- Δεν αισθανόμουν ότι άλλαζα ταχύτητες. Πολύ ωραία σε αίσθηση και ο συμπλέκτης και το πετάλ.

BMW 1200GS LC:
- Το ένιωθα βαρύτερο σε στάση από το GS adv. μου.
Επικίνδυνο σε επιτόπιους ελιγμούς - ειδικά αν έσβηνε κατα λάθος καταλάβαινα ότι δεν θα μπορούσα να το κρατήσω.
Σε στάση σε φανάρι δεν ένιωθα βολικά όπως με το GS adv. μου και το ΚΤΜ 1190. Αν και πάταγα με τις 2 πατούσες κάτω έπρεπε να κρατώ ισορροπία.
Δεν ξέρω, γενικά το ένιωθα βαρύ. Μπορεί να έφταιγε και ο τρελός αέρας - δεν το ξέρω με σιγουρία, αυτή την αίσθηση μου άφησε.
- Με το που ξεκίναγες όμως όλο το βάρος εξαφανιζόταν. Κλασική αίσθηση να οδηγάς ΒΜW
- Κι εδώ ρύθμιση ανάρτησης για 2 άτομα.
Εδώ προς απογοήτευση μου η μηχανή κούναγε περισσότερο από το 1190 ΚΤΜ με 160 ΚΜ συνεχόμενα για 3-4 λεπτά. Κι αυτό επιβεβαιώθηκε μέσω midland, χαχαχα! Στην τελική τι κοιτάζει κάθε συνεπιβάτης? Να νιώθει χαλαρά και ξεκούραστα.
- Και το νεο GS διακοσαρίζει για πλάκα. Το πήγα 180 και είχε κι άλλο αλλά δεν ήθελα με την κοπελιά μου επάνω να το πιέσω, μηχανή που δεν ξέρω.
- Σέλες καλύτερες από GS adv. και 1190 ΚΤΜ. Καλύτερες με την έννοια πιο πλατίες. Το σχόλιο που κάναμε μέσω ενδοεπικοινωνίας: ΚΤΜ 1190 με τις σέλες του νεου GS θα ήταν κορυφαίος συνδυασμός.
- Ο ήχος του boxer μαγευτικός. Πιο μπάσος από το GS adv. μου '09 μοντέλο! Πολυ μου άρεσε!
Ειδικά σε συνδυασμό με τον ήχο της εργοστασιακής εξάτμισης. Νόμιζα ότι είχα acrapovic επάνω. (στο GS adv. μου έχω acrapovic με τον σιγαστήρα επάνω)
- Έτρωγα πολύ αέρα με τη μαμά ζελατίνα στη ψηλότερη θέση.
Μάλλον φταίει το ύψος μου γι'αυτό.
- Φρένα: ακόμη καλύτερα από το υπάρχον GS adv. μου.
Βασικά μου έδιναν πιο ωραία αίσθηση στο πάτημα της μανέτας.
- Αλλαγή ταχυτήτων: κορυφαία.
- Στροφές: τις παίρνεις και γέρνεις άφοβα κι εδώ!
- Πολύ hi tech cockpit, που δεν μπήκα καν στον κόπο να το αναλύσω γιατί ήθελε χρόνο. Περισσότερο ήθελα να το απολαύσω οδηγικά.

Γενικά το νέο GS το βρήκα καλύτερο σε όλους τους τομείς (το ξέρω αυτό γράφουν όλα τα περιοδικά και άλλα παιδιά εδώ στο forum ) από το υπάρχον GS.
Νόμιζα πως θα ξενέρωνα όταν θα ανέβαινα πάλι πάνω στο GS adv. μου, αλλά τελικά δεν ξενέρωσα καθόλου - απλά κατάλαβα ότι πρέπει να βγάλω σιγαστήρα από acrapovic
Δεν το λέω επειδή είμαι κάτοχος ήδη GS αλλά πραγματικά δεν νομίζω ότι στους καιρούς που ζουμε, οι διαφορές που ένιωσα αξίζουν τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό.
Για την ακρίβεια δεν ήθελα να το δοκιμάσω το νεο GS, η κοπελιά μου με έψησε. Νόμιζα πως θα ξενέρωνα με το δικό μου GS adv. μετά... Αλλά τελικά όλα καλά. Να πω την αλήθεια πιο παιχνιδιάρικο μου φάνηκε το ΚΤΜ.

Συγγνώμη για το μακρύ κείμενο, μην πέσετε να με φάτε
τουλάχιστον εγώ έτσι τις έζησα αυτές τις 2 καινούργιες μηχανές μετά απο 4 περίπου χρόνια συμβίωσης με το GS adv. μου.
Reply With Quote