View Single Post
  #10  
Παλιό 02-05-2013, 11:13
vaska Ο/Η vaska βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: YAMAHA IT 490 SUZUKI DR 650 SE BMW R1200GS
Μηνύματα: 1,289
Προεπιλογή Απάντηση: καταστροφη κινητηρα σε f 650 gs twin 08

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pits3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Τα είπαμε με το παιδί στο τηλεφωνο και μου θύμισε τα δικά μου,δικαιολογιες του κ★λ@υ μόνο και μόνο για λεφτά. Ναι η παλιά βενζίνα μπορεί να κάνει ζημιά αλλά οχι 5 μηνών έλεος και στή τελική πήγαν δείγμα σε χημειο (λέμε τώρα) και είδαν οτι είχε νερό η οτι έγεινε bodeaux του ˊ69....
10000χλμ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ καν να κάνουνε κιχ απο την αντιπροσωπεια αλλαγή αμεσως ....και μια συγνώμη για την ταλαιπωρία και την στεναχώρια δεν θα έβλαπτε.
Αυτό να το πεις σ' εκείνους που διασχίζουν Αφρικές, Ινδίες κλπ. να μην ξαναπάνε και βάλουν παλιοβενζίνη. Διάβασε στα ταξιδιωτικά ότι ανεφοδιάζονται από βαρέλια με αμφίβολης ποιότητας βενζίνη. Άλλωστε γι' αυτόν τον λόγο τα σύγχρονα μηχανάκια είναι εφοδιασμένα με Νοκ σένσορ. Εδώ καίμε νοθευμένη και είμαστε κι ευχαριστημένοι από την απόδοση. Υπ' όψιν δεν μιλάω για mixed βενζίνη δίχρονου αλλά για απλή ή 100στάρα που βάζουμε στα μηχανάκια μας, αν και στο χορτοκοπτικό μου που παίρνει mixed μια φορά το χρόνο που το δουλεύω καίω κανονικά την παλιά που έχει στο ντεπόζιτο και μετά βάζω καινούρια.( στη mixed βενζίνη με λάδι, έχει ένα νόημα η παλιά. Η βενζίνη είναι πτητική και αν την αφήσεις πολύ καιρό στο ντεπόζιτο, η βενζίνη εξατμίζεται, το λάδι όχι, οπότε αλλάζει το ποσοστό μίξης, βγάζει ντουμάνια όταν δουλεύει το μοτέρ ή δεν παίρνει εύκολα μπροστά, αλλά μέχρις εκεί.
Reply With Quote