Παμε πρωτα να δουμε ορισμενες εργασιες που εγιναν προγεννεστερα της μετατροπης,οπως ελεγχος βαλβιδων,συγχρονισμος καρμπ,βαφες καλαμιων/ζαντων και αλλαγη ρουλεμαν τιμονιου.
Αφου βγηκαν τεποζιτο,φαιρινγκ,καγκελα κλπ περιφεριακα, η εικονα ηταν αυτη.
Η ποιοτητα βαφης της μπότας στο ΜΚ1 κρινετε επιοικώς......αστεία,αφου το χρωμα ξεφλουδιζει με τον καιρο.
Αλλο ενα σημειο της μοτο που εξωτερικα φαινετε αψωγο,αλλα εσωτερικά...............η σκουρια δουλευει.
Η βαση των οργανων που ειναι και βαμμενη ηλεκτροστατικα.
Η ποιοτητα βαφης της μπροστά ζαντας ειναι εφάμιλη της ποιοτητας των μποτών του μπροστινου................αστεια δηλαδη.
Ολα αυτα θα πανε για βαφη.Αυτες ειναι περσυνες εργασιες,αλλα θα τις συμπεριλαβω εδω,σε αυτο το ατυπο ''ημερολογιο''.