View Single Post
  #7  
Παλιό 11-05-2013, 10:51
Giannme Ο/Η Giannme βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2011
Περιοχή: Χανιά (Κρήτης)
Μoto: Bmw R1200Gs '08
Μηνύματα: 604
Προεπιλογή Απάντηση: RX7 & Drift: Βίντεο... φωτιά!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από commander Εμφάνιση μηνυμάτων
συμφωνώ σε ολα........ Τι μου θύμισες,κατεβαζες το σκιαστρο για τον ηλιο και εγραφε απο μεσα....."παρακαλουμε ελέγξτε την σταθμη του λαδιου καθε δευτερο φουλαρισμα βενζινης"....



αλλα κατα τα αλλα άπαιχτο σε στήσιμο σε παιχνιδι... και εγω δεν ειχα το κοσμος με τα 240 αλογα και το εξαρι που ηταν ολα τα λε7..... ειχα το τσαλεντς........εαν δεν εφτανα την ταχύτητα να ακουσω τον βομβητη δεν την αλλαζα.....
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από KostasGSA Εμφάνιση μηνυμάτων
Ετσι ακριβώς...εγώ είχα το Cosmo με τα 231! Μετά τις 5-6 χιλιάδες στροφές έκανε τρελό ήχο...ειδικά όταν εφτανε στις 9500 που το 98% των υπολοίπων αυτοκινήτων δεν φτάνει!

Ευτυχώς έχω έναν καλό φίλο με Challenge που του έχει βάλει τουρμπινα 2871,γύρω στα 330 άλογα και με παει καμία βόλτα και μου περνάει...!
Τελικά είμαστε πολλοί οι πρώην κάτοχοι wankel ... Στήσιμο - τιμόνι για σεμινάριο, γραμμικότητα ραπτομηχανής, ωραία αίσθηση - κοντές διαδρομές λεβιέ σασμαν( αν κ εγω είχα προβλήματα και μου είχαν αλλάξει τρία εγγύηση ) δεν ήταν πολυ γρήγορο το σασμαν του ( είχα το Cosmo -231) απο τα πρώτα στην Ελλάδα μαζι με του περιοδικού evo.. Πάντως δεν έβγαζε πολλα χλμ το μοτέρ εγω το έδωσα με 52000 αλλα είχα παρατηρήσει οτι αρχιζε να εχει καθοδική πορεία η συμπίεση και απο οτι ξέρω δεν βγάλανε ποτε πάνω απο 100000 χλμ.. Overall όμως το ψηφίζω .. Όπως έγραφε και ένας τίτλος στην τότε παρουσίαση του WANKELISTRA ΜΟΥ..!!
Reply With Quote