Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από steliosx
Το θέμα είναι το εξής.
Από όσο γνωρίζω η πίεση στο εσωτερικού ενός τεπόζιτου καυσίμου πρέπει να είναι ουδέτερη. Αυτό γίνεται πρακτικά μέσα από μία βαλβίδα και ένα σωληνάκι το οποίο χρησιμεύει και στην υπερχείλιση του τεπόζιτου, το οποίο φαντάζομαι είναι "ελεύθερης" ροής. Αυτό που αντιμετωπίζω είναι ότι μόλις ανοίξω την τάπα του τεπόζιτου, τότε από μέσα βγαίνει αέρας με πίεση. (όπως όταν ανοίγεις ένα μπουκάλι coca cola το έχεις κουνήσει πρώτα). Αυτό συμβαίνει μετά από πέντε λεπτα οδήγησης όλο και όλο. Επίσης όσο λιγότερη βανζίνη έχει μέσα τόσο πιό έντονο είναι το φαινόμενο. Αυτό το καταλαβαίνω βέβαια γιατί όταν είναι πλήρες καυσίμου δεν υπάρχει ελεύθερος χώρος.
Επίσης υπάρχει πρόβλημα τροφοδοσίας, και η μηχανή κάνει διακοπές 2-3 δευτερολέπτων.
Ξέρει κανείς όλα αυτά πως μπορεί να συνδέονται;
Τα αέρια καυσίμου πως δημιουργούνται; Και γιατί δημιουργούνται μόνο όταν η μηχανή κινείται και όχι όταν είναι ακίνητη;
Το σωληνάκι υπερχείλισης δεν δείχνει να είναι βουλωμένο. Τί πρέπει να ψάξω για να βρώ το πρόβλημα της μη εξισορρόπησης πίεσης;
Επίσης πώς μπορεί η αυξημένη πίεση εντός του τεπόζιτου να προκαλεί πρόβλημα τροφοδοσίας ή είναι δύο ανεξάρτητα προβλήματα;Το μόνο που δείχνει να τα συνδέει είναι ότι όταν η μηχανή κάνει διακοπές τροφοδοσίας, τότε υπάρχει λίγη βενζίνη στο τεπόζιτο και πολύ υψηλή πίεση μέσα. Μόλις γεμίσω πλήρως, όλα πάνε καλά!!
Τίποτα ιδέες παιδιά;
Σε συνεργείο ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση δυστυχώς.
|
Πιθανο να υπαρχει βαλβιδα που επιτρεπει στο ρεζερβουαρ να παρει αερα για να κατεβαινει η σταθμη του καυσιμου, αλλα εμποδιζει να βγαινει ο αερας ωστε να αποτρεπει την εξατμιση του....
Ισως να εχεις καποιο προβλημα στην αντλια του καυσιμου. Το να διαγνωσεις αν το προβλημα οφειλεται στη πιεση καυσιμου στο ρεζερβουαρ ειναι ευκολο, κανε μια βολτα με τη ταπα ανοιχτη...