Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat
Πιθανο να υπαρχει βαλβιδα που επιτρεπει στο ρεζερβουαρ να παρει αερα για να κατεβαινει η σταθμη του καυσιμου, αλλα εμποδιζει να βγαινει ο αερας ωστε να αποτρεπει την εξατμιση του....
Ισως να εχεις καποιο προβλημα στην αντλια του καυσιμου. Το να διαγνωσεις αν το προβλημα οφειλεται στη πιεση καυσιμου στο ρεζερβουαρ ειναι ευκολο, κανε μια βολτα με τη ταπα ανοιχτη...
|
Χμ Αυτό θα το κάνω . thnks Γιώργο. Φίλα μου την πατρίδα !!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από nivam
Aν έχει υπερπίεση, το λογικό θα είναι γυρνώντας το κλειδί της τάπας να σου ανοίγει με δύναμη, σ αυτές τις περιπτώσεις και όταν δεν αναπνέει το ρεζερβουάρ, μάλλον υποπίεση δημιουργείται. Κατά πάσα πιθανότητα έχει βουλώσει το κύκλωμα εξαέρωσης στην τάπα του ρεζερβουάρ. 
|
Αυτό ακριβώς μου κάνει !!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Arkas
Στέλιο, τσέκαρε μήπως είναι τσακισμένο κάπου,
ή το πατάει η σέλα, ή πιέζεται σε κάποιο σημείο του και φράζει.
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gasgs
Συμφωνώ !
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από nivam
...ή μήπως έχει κολλήσει το 17?

|
Χμ, ψαγμένο σε βρίσκω. Θα κάτσω να το ψάξω αύριο το πρωί γιατί έχει αρκετό ξεμοντάρισμα για να φτάσω εκεί!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vasorfa
Στέλιο...
ψάξε όπως είπαν τα παιδιά για τσάκισμα ή βουλωμα  
|
Λοιπόν αύριο το πρωί έχει δουλειά !! Ευχαριστώ παλικάρια !!
Βέβαια παραμένουν δύο απορίες στο μυαλό μου.
1. Ψάχνουμε την αιτία της μη εκτόνωσης της πίεσης (βουλωμένο σωληνάκι, βαλβίδα κλπ) αλλά δεν μπορώ να καταλάβω Πως δημιουργείται η αύξηση πίεσης. Οκ η βενζίνη είναι πτητική, αλλά γιατί μόνο όταν κινείται η μηχανή; Η ανάδευση του καυσίμου βοηθάει στην εξάτμιση μέσα στο τεπόζιτο; Δεν το νομίζω
2. Η αύξηση της πίεσης, πως μπορεί να προκαλέσει δυσλειτουργία στην αντλία καυσίμου; Αν δημιουργείτο κενό (υποπίεση δηλαδή) το καταλαβαίνω, αλλά το αντίστροφο;