View Single Post
  #14  
Παλιό 05-11-2009, 14:58
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Διακόπτες.. "μπαμπάς" στα BMW?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Carduelis Εμφάνιση μηνυμάτων

Aμ εσένα και το Σωτήρη προσπαθώ να παρακινήσω μπας και μάθουμε και τίποτε για τα Μπεμβεδο-μυστήρια!
Πάντως είναι εντυπωσιακό, ενώ βρίσκεις σε after market για BMW μέχρι και.. σωβρακάκια, με τους διακόπτες δεν ασχολείται κανείς!
Για να σοβαρευτουμε, οι BMWδιακόπτες ειναι το ακρον αωτον αρνητικης εργονομιας!!! Οι Γερμανοι επιμενουν σε αυτον τον σχεδιασμο εδω και 25 χρόνια αγνωστον γιατί!!! Ισως γιατι ειναι ..............Γερμανοι!!!!
Υπαρχει όμως φως στο τούνελ??? Βεβαίως γιατρέ μου, διότι στα τελευταια 1300GT, αν δεν κανω λαθος το μοντέλο, εβαλε αριστερα πολυδιακόπτη τυπου Χοντα (όπως εχει το Βαραντερο και σχεδόν οτι κυκλοφορει σε δυο ροδες, δηλ μεγαλη σκαλα, σινιαλο, φλας ενεργοποιηση/ακυρωση απο το ιδιο μπουτόν κ.λ.π.) και δεξια άλλον εναν τους οποιους επαρηγγειλε στην Ιαπωνία - ναι και μην γελατε, κλαιτε, νευριάζετε και δεν ξερω κι εγω τι - στην nippon αν ενθυμουμαι καλα!!! Η οποια γιαπωνεζικη εταιρεια βεβαια τους φτιαχνει στην.......Γουδελουπη!! Δεν εχει σημασια όμως η αποφαση μετράει!!! Εξάλλου τιποτε δεν φτιαχνεται στην Ιαπωνια πια, όλα σε μια Γουαδελουπη φτιαχνονται!!
Τωρα γιατι στην Ιαπωνια-Γουαδελουπη κι οχι στην Γερμανια σε εναν π.χ. Lucas δεν μπορω να ξερω!! Εξ άλλου αβυσσος και αγνωστο στους υπολοιπους το πορτοφολι του καθενός!!!!
Δεν ξερω αν αυτος ο διακόπτης (των 1300) μπορει να προσαρμοσθει με καποιον τρόπο σε ενα GS, αλλα κι αν γινεται η τσέπη σου θα στενάξει σε ρυθμους ''εξόδου του Μεσσολογίου''!!!

Οπόταν συνηθισε το!!!!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Carduelis Εμφάνιση μηνυμάτων
Φαίνεται είναι το θέμα ταμπού, όπως και ο θόρυβος από το κιβώτιο. Δεν έχει γιατί και πως, απλά τα συνηθίζεις!
Δεν μπορεις να φανταστεις τι ταμπου υπάρχουν στους ανθρωπους............. γενικά!!! Ταμπου για διακόπτες, ταμπου για θορυβωδη σαζμαν που για κάποιους δεν ειναι θορυβωδη, ταμπου για καταναλωση λαδιου που για πολλους ειναι........ ''.....εμενα δεν καιει καθόλου'', ταμπου για σπασμενους / σκουριασμενους αξονες............και πάει λεγοντας!!!
Προσπαθω, αγαπητε γιατρέ, να εξηγησω οτι το συγκεκριμενο σαζμαν δεν μπορει να μην ειναι θορυβωδες διότι η εσωτερικη διαταξη του εχει τις ριζες της πριν το 1950 και λογω μποξερ δεν μπορει να κανει και πολλα πράγματα ο Γερμανος να το βελτιωσει αλλα ουτε και να φτιαξει κατι άλλο!!! Μετα το 1980 αντικατεστησε καποια γραναζια με κωνικα αλλα ως εκει, μηχανολογικα δεν περνει τίποτε άλλο!! Χωρια που δεν το πολυψάχνουν κιολας μην τυχον χαθει ο.........χαρακτηρας!!!!!
Προσπαθω να εξηγησω οτι αεροψυκτος και να μην καιει λαδια δεν υπαρχει σε αυτον τον πλανητη!! Εκτος κιαν ο κατασκευαστης εχει καταφερει με εξωτικα υλικα να επιτυγχανει ανοχες υδρόψυκτου (ο αεροψυκτος εχει κατα 70% μικροτερες ανοχες απο εναν αεροψυκτο)!! Πραγμα που δεν συμβαινει με την GS!!! Αλλα δεν ειναι και βλαβη!!! Ετσι ειναι βρε αδερφε!!! take it or leave it!!!
Ασε οι άξονες........εδω βγάζω τον σκασμό!! Κανε μια βολτα στις μηχανες αναζητησης και κανε και μια σταση στο advider.com όπως ψάχνεις και θα χρειαστεις Lexotanil 5αρι(!!!!!!!!) αν ανηκεις στην παρακατω πρωτη κατηγορία!!!

Γιατρέ μου, ετσι ειναι, αν το πηρες για τον ελικα χωρις να ρωτησεις ολα αυτα και περιμενες να δεις ποιοτητα 745Csi σορρυ αλλα θα σε απογοητεψω! Αν την πηρες οχι για την ελικα αλλα γιατι σου αρεσει, το πας το αναθεματισμενο, σου αρεσει η βαρβατηλα που εκπέμπει, τα φρενα του, τα κρατηματα του, τα χωματερα του, γιατι στην καφετερια (λεμε τωρα) κανει μπαμ κ.λ.π. θα περασεις ζαχαρη!!!
Αν ανηκεις στην δευτερη κατηγορια μην ασχολεισαι με θορυβωδη σαζμάν, ουτε με τίποτε άλλο περαν απο την οδηγικη σου απόλαυση και νιρβανα!!! Εκτος κι αν αιφνης σε αφησει στον δρόμο πράγμα που δεν συμβαινει μονο σε GS, τότε τα ξαναλέμε!

σημ 1: Aν ποτε σε αφησει το οποιο αντευχομαι metα βδελυγμίας, μην πας στον γιατρο να σου γραψει ''κοκκινη'' συνταγη, βλέπεις εχω περισεευμα απο κατι lexotanil 5αρια απο το 1999 οταν η μονη και μοναδικη GS1150 που απεκτησα ποτε (και δεν θα αποκτησω άλλη) αναβαθμιζοντας με απο ''παντρεμενο και ταγμενο'' Γιαπωνεζο σε καθως πρέπει και σεβάσμιο Γερμανο, σε 6-7 μηνες μου εβγαλε οσα οι άλλες βγαζουν σε 3-103 χρόνια!!!! Και φυσικα ξαναγινα ταπεινος Γιαπωνεζος ζητωντας ταπεινα συγνωμη στo Αοyama Building (honda headquarters Tokyo) οτι δεν θα αλλαξοπιστησω ΠΟΤΕ ξανα!!!

Last edited by GeorgeP; 05-11-2009 at 15:05.
Reply With Quote