
03-06-2013, 14:02
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Αθήνα
Μoto: R 1200 GS
|
|
Απάντηση: GS Forum Road Training - Κυριακή 2 Ιουνίου 2013 - Πίστα Μεγάρων !!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από asotosios
Συμφωνα με οσα μας ειπε ο Κος Χουνδρας χθες ο σκοπος του μαθηματος ειναι να μας παρει απο την ευθεια και να μας ξαναπαει σε μια αλλη ευθεια...
Προσπαθησα να αποτυπωσω τις ενεργειες οσον αφορουν την ειδοδο, κατα την διαρκεια, και κατα την εξοδο απο την στροφη.
Ελπιζω να τα καταφερα... 
|
Να κάνω κάποιες επισημάνσεις τεχνικού χαρακτήρα.
Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν καμπύλες όπως του σχήματος, δηλαδή: ευθεία-τόξο κύκλου-ευθεία. Εαν υπήρχε κάτι παρόμοιο θα βγαίναμε εκτός τροχιάς και θα μας μαζεύανε από τους αγρούς ή θα έπρεπε να σταματάμε στο τέλος της ευθείας να παίρνουμε την στροφή κοκ.
Στην οδοποιία για να λύσουν αυτό το πρόβλημα επινόησαν το τόξο συναρμογής ή κλωθοειδή καμπύλη. Αυτή είναι μία καμπύλη που παρεμβάλλεται μεταξύ της ευθείας πριν και μετά το τόξο του κύκλου. Δηλαδή έχουμε: ευθεία-κλωθοειδής εισόδου-τόξο κύκλου-κλωθοειδής εξόδου-ευθεία. Ετσι λοιπόν εξασφαλίζουμε ότι ένα όχημα κινούμενο με την επιτρεπομένη ταχύτητα δεν θα βγεί από τον δρόμο, με άλλη μια προυπόθεση, να έχει την σωστή εγκάρσια επίκλιση.
Τώρα, στο Ελλαδιστάν υπάρχουν πολλές στροφές, ιδίως σε επαρχιακό δίκτυο άνευ ή περιορισμένων κλωθοειδών , εκεί λοιπόν αισθανόμαστε μια βίαιη μετατώπιση του οχήματός μας προς το εξωτερικό της καμπύλης.
Last edited by aeriko; 03-06-2013 at 14:08.
|