Τώρα που τα έχουμε ακόμα στο μυαλό μας να γράψω κάτι χρήσιμο που αφορά την προετοιμασία της μηχανής.
ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ
Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να ρυθμίσουμε το στατικό και το δυναμικό sag της μοτοσικλέτας. Δηλαδή το βύθισμα της πίσω ανάρτησης μόνο με το βάρος της μοτοσικλέτας (στατικό sag), καθώς και με το βάρος μοτοσικλέτας και αναβάτη (δυναμικό sag).
Το Στατικό SAG πρέπει να είναι το 1/10 της συνολικής διαδρομής του ελατηρίου (περιγράφεται στα τεχνικά χαρακτηριστικά της κάθε μηχανής)
Το Δυναμικό SAG πρέπει να είναι το 1/3 της συνολικής διαδρομής του ελατηρίου
Αυτά ρυθμίζονται από την προφόρτιση του ελατηρίου, εφόσον δεν μπορείς να επιτύχεις τις παραπάνω τιμές, όπως να έχεις καλό στατικο SAG αλλά το δυναμικό SAG υπερβαίνει το 1/3 της διαδρομής, τότε ή θέλεις αλλαγη ελατηρίων με λίγο πιο σκληρά, ή.... να κάνεις δίαιτα!!