Εγω παλι σαν εντελως ασχετος με το αντικειμενο και με μηδενικη εμπειρια καταλαβα οτι :
1. Η σταση του σωματος ξεκινα απο το "σφιξιμο" των ποδιων στην μηχανη,αρα και τα χερια ειναι πιο ελαφρια και δεν πιεζουν το τιμονι.
2) το βλεμα ακολουθει την στροφη (εκει που θες να πας) σαν κεφαλι,σαν να φορας παρωπιδες και οχι με γυρισμα των ματιων,με το κεφαλι σε αλλη διευθυνση...βλεμα/κεφαλι σε ευθεια...
3) δε χρειαζεται να βγω ολοκληρος απο την σελα,δεν οδηγω στριταδικο σε πιστα,απλα κινηση κεφαλιου και κορμου (ελαφρια κινηση κορμου) προς την κατευθυνση που θελω να οδηγησω την μηχανη.
4) με το ελαφρως ανοιγμενο γκαζι στη στροφη θα αποτρεψει πτωση και
5) φρενα,ταχυτητα στι κιβωτιο ΠΡΙΝ την κινηση του σωματος και ολα αυτα ΠΡΙΝ μπω στη στροφη....
Αυτα...αν καταλαβα κατι λαθος διορθωστε με, μη τα μαθω λαθος,αφου τωρα μαθαινω.... ;-)
Τι εστειλε παλι το πατατα τοκ...
|