
04-06-2013, 14:21
|
Moderator
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Βόλος
Μoto: R1200GS 07
ΚawasakiTOP48(χορτοκοπτικό)
|
|
Απάντηση: Αξονας ή Διαφορικο
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Oταν με το καλο τελειωσεις, κι ελπιζω να τελειωσεις με ''0'' εξοδα να μην ξαναπλυνεις την μοτο σου σε βενζιναδικο ¨η με οποιοδηποτε πιεστικο στο σπιτι.
Η αποψη μου, την εχω πει πολλες φορες, ειναι οτι απο την τσιμουχα στο πισω μερος του αξονα η οποια δεν ειναι πιασμενη με κολιεδες αλλα κουμπωτη περναει το υπο πιεση νερο το οποιο ''τρωει'' την λιπανση και προκαλει ζημιες.......πανακριβες ζημιες.
Ακόμη να ξερεις οτι, ακομα και το νερο της βροχης με την πιεση που το εκτοξευει ο πισω τροχος σε πολλες περιπτωσεις εισχωρει μεσα στον σωληνα του αξονα απο την ιδια τσιμουχα διαβρωνοντας τα μεταλλα αφου ''φαει'' το λιπαντικο.
Εγω αν ειχα GS, καθε 30,000κμ θα ελυνα το συγκεκριμενο εξαρτημα και θα προχωρουσα σε λιπανσεις και στις δυο μεριες του (διαφορικο-σαζμαν). Ειναι η ιδια δουλεια που κανουμε εμεις στο μοχλικο του αμορτισερ του βαραντερο και τα ρουλεμαν του ψαλιδιου καθε 40,000κμ περιπου προκειμενου να αποτρεψουμε φθορα των ρουλεμαν.
|
Εγώ το κάνω κάθε 5000. Και να φανταστείς όταν το πρωτοάνοιξα υπήρχε επιφανειακή σκουριά παντού και καθόλου γράσσο.
|