
04-06-2013, 16:49
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Αξονας ή Διαφορικο
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από JohnGS1100
|
καλη η σκεψη σου αλλα χωρις λυσιμο δεν κανεις σχεδον τιποτα.........εκτος κι αν επαναλαμβανεις τα ιδια καθε 300-500κμ.......
Το σπρευ αλυσιδας, οποιουδηποτε ειδους, δεν κρατανε για πολυ λογω περιστροφης της αλυσιδας, γιαυτο και οι κατασκευαστες τους συνιστουν επαναλιπανση της αλυσιδας καθε Χ κμ.
Το γραναζι ''δορυφορος'' (το μικρο γραναζι του αξονα) περιστρεφει την ''κορωνα'' (το μεγαλο γραναζι της ροδας) με κατι χιλιαδες στροφες το λεπτο, οποτε καταλαβαινεις οτι οτιδηποτε παχυρευστο δεν προκειται να διαρκεσει, σε οποιαδηποτε περιστρεφομενη με χιλιαδες στροφες επιφανεια, πανω απο 500κμ. Καλο θα ειναι να ακολουθησεις την σωστη διαδυκασια που λεει, καθε τοσα κμ (30-40000 ειναι οκ) εξαγωγη-λυσιμο-καθαρισμα-ξεσκουριασμα αν ειναι αναγκαιο-λιπανση με γραφιτουχο γρασσο ¨η οτι αλλο προβλεπεται δεσιμο και ετοιμος. Και μην ξεχασεις και τον σταυρο μπροστα στο σαζμαν, κι αυτος υποφερει αν και, νομιζω, εκει η φουσκα πιανει με κολιεδες...αλλα, το νερο αν περασει μεσα απο την πισω χαζη τσιμουχα:- διατηρειται για πολυ καιρο αφου δεν εχει αερα αρκετο για να το στεγνωσει και παει περα δωθε με την κινηση του αξονα πανω-κατω και
- οι υδρατμοι απο την εξατμιση του λογω τριβης ξαναγινονται νερο μεσα στον σωληνα του αξονα...........
Τωρα θα μου πεις ''μα καλα οι Γερμανοι δεν μπορουν να φτιαξουν κατι να μην μπαζει νερα?'', θα σου απαντησω οχι!!! Αν θυμασαι μεχρι το 1100 οι φουσκες επιαναν με κολιεδες και στα δυο ακρα και οι αξονες ηταν αθανατοι, θεμα που εκανε τον αξονα συμβολο αξιοπιστιας και την BMW αξιο πρεσβευτη του. Ομως ο αξονας κινησης ειχε και καποια ελατωματα οπως π.χ ανασηκωμα του πισω μερους κατα την επιταχυνση το οποιο αλλαζε την γεωμετρια δραματικα, νευρικες αντιδρασεις εξαιτιας αυτου του φαινομενου στις στροφες κ.λ.π. Η BMW για να το λυσει εσπασε την μονοδιαστατη κινηση του αξονα, αυτο το πανω-κατω ολοκληρου του αξονα, σε 2 επιμερους κινησεις....αυτη του αξονα μεχρι την πισω τσιμουχα και το μερος μετα την τσιμουχα (που εχει τα γραναζια) σε δικια του κινηση ανεξαρτητη του υπολοιπου μερους του αξονα. Γιαυτο τον λογο η ''κοντρα'' μετακομισε στο επανω μερος του αξονα κι ''εσπασε'' κι αυτη σε δυο μερη ωστε να ακολουθη την κινηση του πισω μερος αυτου δλδ με τα γραναζια. Αν προσεξεις δε η τσιμουχα στο πισω μερος ειναι κωνικη κι οχι στρογγυλη, διοτι ο κατασκευαστης του συστηματος θελει το πισω μερος να κινειται κατα βουληση προς τα πανω αφου παει και χωμα κι ελαχιστα προς τα κατω, τοσο μονον οσο για να απορροφησει το μεγαλυτερο μερος του ανασηκωματος της μηχανης κατα την επιταχυνση.
Ειναι αναμφισβητητα το θαυμα της μηχανικης το οποιο λυνει πολλα προβληματα αλλα θελει προσοχη αφου εχει χασει εκεινο το ''εχει αξονα? ε τοτε ειναι αθανατο''....προσοχη στην συντηρηση, διοτι πια θελει συντηρηση.
Αυτος ειναι και ο λογος που κανενας αντιγραφεας Γιαπωνεζος δεν αντεγραψε με καποιον τροπο την λυση της BMW....τουλαχιστον απο οσο ξερω.
|