View Single Post
  #24  
Παλιό 05-06-2013, 18:10
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας ή Διαφορικο

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Και ο συγκεκριμένος …1100 έχει … αλλά ...

...Αθάνατοι... Εγώ δεν έχω αλλάξει πότε φούσκες, δεν έχω λιπάνει πότε τον άξονα. Το ψαλίδι έχει λυθεί μόνο μια φορά πριν 7 χρόνια στα 77.500 χιλ. (με την ευκαιρία λόγο αλλαγής συμπλέκτη) και ελέγχτηκε ο άξονας.Ήταν σαν καινούριος και δουλεύει άψογα μέχρι σήμερα, έχοντας φτάσει στα 154.000χιλ.


Όλα τα μοντέλα σειράς R και Κ από το 2004 και μετά (PARALEVER AND SHAFT) θέλουν λίγη προσοχή και περιποίηση στο συγκεκριμένο εξάρτημα.
Όπως είπες κάθε 30.000 ή κάθε 2 χρόνια είναι καλό να γίνεται η συντήρηση του άξονα.

-->Για τον φίλο με το πρόβλημα και εάν τελικά χρειαστεί αντικατάσταση ο άξονας, πιστεύω ότι το καλύτερο είναι η αγορά καλού μεταχειρισμένου.
Εάν το καρέ ειναι καλό, φτιάχνονται μόνο οι σταυροί.

Ρε συ, βαζε με copy/paste τα [quote:georgep;905658] [/quote] τα οποια εμφανιζονται οταν κανεις ''παραθεση''
αναμεσα στις παραγραφους στις οποιες απαντας για να σε παρακολουθουμε καλυτερα και να μπορω να στην πω οταν χρειαζεται.......τωρα δεν μπορω να απαντησω σε τιποτα αν και δεν διαφων πουθενα.
Μονον εκει με τον σπαστο αξονα, δεν εννουσα αυτο που μου απαντησες........το ξερω οτι εσωτερικα εχει συνδεσμολογθια κινησιολογιας, αλλο εννουσα....απο κοντα στον καφε, τωρα εχω και ωρα και ανεση.

Last edited by GeorgeP; 05-06-2013 at 18:14.
Reply With Quote