Απάντηση: Προστατευτικα κυλινδρων
αν σου γείρει η μηχανή, όλα κάνουν τη δουλειά τους καλά, τα πλαστικά ψιλοσπάνε και απορροφούν την ενέργεια της πτώσης, τα μεταλλικά γίνονται ένα με τα καπάκια και τα κάγκελα από μιικρή γρατζουνιά έως να λυγίσουν και λίγο στις βάσεις
για πτώση=σύρσιμο, τα πλαστικά γίνονται συστατικό της ασφάλτου, τα μεταλλικά κάνουν δουλειά, όσο αντέξουν, το ίδιο και τα κάγκελα που σαν είσαι σε χώμα σκάβεις και αναλόγως τις πέτρες που θα συναντήσεις μπορεί να την βγάλεις φθηνά με ένα καπάκι
ενδεικτικα για 1100
καπάκι έκαστο μεταχ=50ε
πλαστικο προστατευτικό έκαστο καινουρ=50ε
κάγκελα hepco καινουρ=170ε
κάποιοι υποστηρίζουν οτι καλύτερα να φάς το πλαστικό προστατευτικό και ένα καπάκι στην χειρότερη , παρά με τα κάγκελα να φτάσεις μέχρι βαλβίδες, δεν έχω γνώμη πάνω στο θέμα, αν και με την πρώτη ευκαιρία θα βάλω τα κάγκελα
φίλος που του αγοράσαμε κάγκελα Hepco ακολούθησε σε μια χωμάτινη στο παναχαικό και κάπου στην σάρα της κορυφής περάσαμε από ένα ανελέητο σπαστήρι όπου και έφαγε την μεγάλη τούμπα
αν δεν ήταν το κάγκελο για να φαγωθεί, μάλλον θα μέναμε για καιρό εκεί πάνω, ενώ την έβγαλε με κανα δυό γρατζουνιές στο fd και στο καπάκι και το κάγκελο στο χέρι
εγώ τα προστατευτικά τα χω σπάσει κανα 4 φορές και από τις δυό μεριές, έχω καινούρια αλλά δεν τα χω αλλάξει, αν χρησιμοποιείς την μηχανή και σαν παιχνίδι και όχι σαν μπιμπελό, αυτά είναι πταίσματα
το νού του κανείς όχι να μην πέσει, αλλά να μην χτυπήσει, η μηχανή φτιάχνεται
μικρή υπενθύμηση: αμέσως μετά την πτώση, κοιτάς αν είσαι καλά πρώτα και αν μπορείς κλείνεις τον Kill switch. κατευθείαν
|