View Single Post
  #453  
Παλιό 11-06-2013, 23:34
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Club ''σκασμενων'' αναρτησεων.....

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Eject Εμφάνιση μηνυμάτων
Όλα σωστά !!!! Αλλά όταν πληρώνεις 20000 περιμενεις η αλλαγή ανάρτησης να γήνεται σε προγραμματισμένη συντήρηση της μηχανής!!!!!! εεεεε????????????

Αυτό δεν το κατάλαβα.....

Σε ποιο αυτοκίνητο ή μηχανή γίνεται κάτι ανάλογο?
Μήπως στη Bimota που κάνει 100.000 η πιο φθηνή?

Αυτά τα 20 χιλιάρικα που λέμε και ξαναλέμε, έχετε σκεφτεί ότι τα δίνουν κι άλλοι?
ΠΧ: Varadero ΜΚ3, έκανε καινούριο περίπου 14000€. Αν κάποιος έβαζε κάγκελα εμπρός, προβολάκια, μεγάλη ζελατίνα, πίσω κάγκελα για βαλίτσες, μαρσπιέ οδηγού τύπου εντούρο, συναγερμό κλπ (να το φέρει στα ίσα με ένα adve σε εξοπλισμό δηλαδή) το έχει φτάσει πάνω από το gs σε τιμή (άνω των 15500 δηλαδή) και δεν έχει αντισπίν, ESA που για πλάκα κοστολογούνται 3000€ και βάλε στην όποια μάρκα (το βλέπουμε και στα μοντέλα 2013 που όλοι έχουν πλέον τέτοια). Άρα τι 20 χιλιάρικα κλπ. Όλα τα μηχανάκια της κατηγορίας κάνουν άνετα 15+ χιλιάρικα.
Στα δικά μας απολαμβάνουμε εδώ και χρόνια καλούδια που οι άλλες μάρκες τα βάλανε φέτος!
Δικαιολογούνται άνετα λοιπόν τα 3-4 χιλιάρικα της διαφοράς.
Και το ξαναλέω, μήπως και γίνει αντιληπτό: Οι αναρτήσεις είναι αναλώσιμα και χρήζουν συντήρησης, επισκευής και αλλαγής ενίοτε!
Εννοείται ότι δεν μπαίνουν σε πρόγραμμα συντήρησης βέβαια.
Μήπως μπαίνει ο δίσκος συμπλέκτη?
Μπαίνουν τα τακάκια?
Μπαίνουν τα λάστιχα?


Ήμαρτον......
Reply With Quote