Περαν του οτι ειχα να κανω με σοβαρα ρευματα που ευκολα θα μπορουσαν να κανουν ζημια αν συνδεα αλλα αντι αλλων (ρελε της μιζας, kill switch κλπ) ειχα να συνδεσω και ενα σωρο νεα ηλεκτρικα που θα τοποθετουσα στη μηχανη. Συναγερμος, GPS tracker, 12βολτες παροχες, εξτρα προβολεις με αυτονομο διακοπτη και δικο του ρελε...
Επειδη ειχα αρκετα νεα ηλεκτρικα με το καθενα να θελει δικες του παροχες και αφου ηδη ειχα προσβαση στο νεο διακοπτη για να ταιριαξω καλωδια κλπ, αποφασισα να σχεδιασω μια τελειως νεα πλεξουδα που θα τοποθετουσα παραλληλα με την υπαρχουσα καλωδιωση της μηχανης.
Ο σκοπος μου ηταν να εχω οσο γινεται περισσοτερες κοινες συνδεσεις μεταξυ των νεων ηλεκτρικων και οσο το δυνατον λιγοτερες συνδεσεις στις γραμμες της μηχανης.
Ολα τα νεα συστηματα θα επαιρναν ρευμα απο 3 σημεια: μια γραμμη 12v μονιμα ανοιχτη απευθειας απο τη μπαταρια, γραμμη 12v με on/off απο τη μιζα της μηχανης και μια κοινη γειωση για ολα.
Με τη βοηθεια ηλεκτρολογικου προγραμματος σχεδιασα τη νεα πλεξουδα στον υπολογιστη και ξεκινησα να την κατασκευασω.
Σε πρωτο πλανο ο ετοιμος φωτιζομενος διακοπτης για τους προβολεις, οι συνδεσμολογιες και οι τερματικες συνδεσεις για τη μπαταρια και το ρελε.
Συντομα αυτο....
...ειχε γινει καπως ετσι!
Τα καλωδια των δυο διακοπτων ειχαν αντιστοιχηθει σωστα και πλεον συνεχιζα με την υπολοιπη πλεξουδα.
Εφτιαξα τη νεα συνδεσμολογια, ενωσα το on/off του ρελε των επιπλεον προβολεων με την υπαρχουσα καλωδιωση του δεξιου διακοπτη, 12βολτες παροχες, αναμονες για συναγερμο και GPS tracker... η μακαροναδα ηταν ετοιμη!
Ενα καλο χτενισμα αργοτερα και το σπαγγετι εμοιαζε καπως ετσι... Οχι ασχημα ετσι;
(μεταξυ μας, κοιταζοντας τωρα τη φωτογραφια αν με ρωτουσατε που παει τι δεν θα ειχα ιδεα να σας πω! :P )
Τοποθετηση του διακοπτη στη μηχανη, συνδεση ρελε και καλωδιων...
...ασφαλειοθηκες, καθαρισμα, μονωση και τακτοποιηση των πλεξουδων... Ουφ!
Αρκετος κοπος αλλα αφου δουλεψε τελικα δεν μπορω να παραπονεθω (παραδοξο παντως να μην ειχε πιασει κατι φωτια με εμενα που ειχε μπλεξει το κακομοιρο το μηχανακι...!

)