View Single Post
  #39  
Παλιό 14-06-2013, 18:18
Ταξιδευτης Ο/Η Ταξιδευτης βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2011
Περιοχή: Αττική
Μoto: Honda VFR750 RC36 II
Μηνύματα: 697
Προεπιλογή Απάντηση: Η Τυχη, η Ατυχη και το Καρμα: Ενα γερικο αλογο που δεν ηθελε να το βαλει κατω.

Η μπαταρια που ειχε η μηχανη οταν την πηρα στα χερια μου ηταν εντελως λαθος για το συγκεκριμενο μοντελο. Οχι μονο ηταν χαμηλοτερων αμπερωριων (8Ah αντι για 10Ah) αλλα οπως ανεφερα στην αρχη ηταν και λαθος μεγεθους, με αποτελεσμα να μην χωραει σε ορθια θεση αλλα μονο ξαπλωμενη στο πλαι.
Χωρια που το βιδωτο καπακι που κρατουσε τη μπαταρια στη θεση της ειχε εξαφανιστει προ πολλου και την κρατουσαν στη θεση της με tiewraps.
Σιγουρα μια οχι ιδανικη κατασταση -ειδικα σε μια μηχανη on-off που θα βγει και εκτος δρομου ενδεχομενως και θα κοπανηθει.

Η F650 χρησιμοποιει μια μπαταρια ψηλη και στενη -το αντιθετο απο το συνηθες σε αλλες μοτο και ακομα χειροτερα βγαινει μονο σε ανοιχτου τυπου με ταπες κατι που ηθελα να αποφυγω οπωσδηποτε.

Εκανα μια βολτα απο ενα μαγαζι που θελει να λεγεται και οτι ειναι ειδικοι σε μπαταριες auto-moto και απογοητευτηκα. Ο ιδιοκτητης ηταν αγενεστατος. Μου εδειξε μια ανοιχτου τυπου, αλλα οταν του ειπα οτι δεν θελω ανοιχτη μπαταρια γυρισε και μου ειπε με εκνευρισμενο υφος: "μονο αυτη η μπαταρια υπαρχει για τη μηχανη σου".
Οταν του εξηγησα οτι εχω βρει στο εξωτερικο εναλλακτικες μπαταριες αλλα θα προτιμουσα να δωσω κατι παραπανω και να την παρω απο εδω, εκεινος επεμεινε με το υφος οτι δεν υπαρχει εναλλακτικη και οτι αυτος ξερει, "τοσα χρονια κανουμε αυτη τη δουλεια" κλπ κλπ

Ετσι δεν γινοταν δουλεια. Εψαξα στο f650 site για εναλλακτικες προτασεις απο αλλες μηχανες. Τα παιδια εκει ειχαν δοκιμασει διαφορων μεγεθων μπαταριες και ειχαν κανει μια λιστα με το τι ταιριαζει και τι οχι.
Τελικα ανακαλυψα οτι το KLR650 φοραει μπαταρια κλειστου τυπου στις ιδιες διαστασεις με την εργοστασιακη και ακομα καλυτερα, ειναι και ελαφρα μεγαλυτερων αμπερωριων 12Ah. Αψογα!
Την αγορασα απο ενα μεγαλο μπαταριομαγαζο στη Σπυρου Πατση και συντομα ειχε βρει τη θεση της ομορφα πανω στη μηχανη, παρεα με τις τακτοποιημενες καλωδιωσεις, τα εξτρα ρελε, τις ασφαλειοθηκες για τα θερμαινομενα κλπ.



Εβαλα και το πολυ ομορφο καινουργιο πισω στοπ LED το οποιο και παντρεψα με την εργοστασιακη φισα καθως ηταν σε πολυ καλη κατασταση και προσπαθουσα να κραταω τη ...κοπτοραπτικη στο μικροτερο ποσοστο που μπορουσα.
Νεα pins, κολληση, θερμοσυστελλομενα...



Eτοιμο και το νεο φαναρι. Pas mal.
Reply With Quote