View Single Post
  #50  
Παλιό 15-06-2013, 11:06
Ταξιδευτης Ο/Η Ταξιδευτης βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2011
Περιοχή: Αττική
Μoto: Honda VFR750 RC36 II
Μηνύματα: 697
Προεπιλογή Απάντηση: Η Τυχη, η Ατυχη και το Καρμα: Ενα γερικο αλογο που δεν ηθελε να το βαλει κατω.

Επιασα να βγαλω τα καρμπυρατερ, μια πολυ εξειδικευμενη εργασια που προβλεπει τα ακολουθα: βγαζουμε τους σφιγκτηρες, σπρωχνουμε τις λαστιχενιες εισαγωγες αερα να βγουν απο τα καρμπς και μετα τα τραβαμε με οση δυναμη εχουμε, ενω μπινελικωνουμε με οσο το δυνατον πιο εξελιγμενες βρισιες διαθετουμε.
Προσοχη: το μπινελικωμα ειναι εξαιρετικα σημαντικο τμημα της εργασιας. Εγω οσο δεν εριχνα καντηλια δεν γινοταν τιποτα.
Οταν τα απειλησα οτι θα τους ζητησω τις γερμανικες αποζημιωσεις της κατοχης βγηκαν αμεσως!

Με τα καρμπυρατερ εξω και εχοντας πλεον πολυ καλυτερη γνωση του τι και πως βρηκα αμεσως τις βιδες αερα που δεν ειχα βρει την τελευταια φορα. Κοιταξα τις ρυθμισεις τους και απογοητευτηκα.

Ενω το βιβλιο του κατασκευαστη οριζει 5 στροφες απο τερμα κλειστο, η μια ηταν 2 και η αλλη 2.5! Οτι 'να ναι.
Για αυτο εκανε ολα αυτα τα σκασιματα -το μειγμα ηταν πολυ φτωχο. Εβγαλα τις βιδες και τις καθαρισα γιατι τα κεφαλια τους ηταν μες τη βρωμα και βεβαια τα orings ηταν ελαφρα ξεχειλωμενα.
Να υποθεσω οτι στον καθαρισμο και ρυθμιση που τους ειχαν γινει προσφατα αυτα ειχαν ξεχαστει να ελεγχουν; Ποιος ξερει.

Αλλαγη orings λοιπον, ρυθμιση στις 5 στροφες κατα τα προβλεπομενα και δοκιμη. Σκασιματα τελος!
Η χαρα που παιρνει καποιος οταν καταφερνει κατι εκει που οι επαγγελματιες δεν κανουν τιποτα δεν περιγραφεται! (Συν οτι ειναι τσαμπα ε; )
Reply With Quote