Μετα και απο τις τελευταιες λεπτομερειες ημουν ουσιαστικα ετοιμος.
Εμενε μονο ενα τελευταιο θεματακι -τα προβολακια- το οποιο ομως για να λυθει ζητουσε κατι πολυ διαφορετικο απο τις τεχνικες γνωσεις των υπολοιπων: ηθελε ..φαντασια.
Σιγουρα οι εξτρα προβολεις δεν ειναι καθολου απαραιτητοι αλλα οντως ειναι μια ωραια πινελια πανω σε μια μηχανη "περιπετειας", οποτε αν και η τιμη ειναι καλη τοτε γιατι οχι;
Απο την αρχη του project oταν αγοραζα διαφορα μικροπραγματα για να βαλω στη μηχανη, ειχα ως μπουσουλα το οσο το δυνατον μικροτερο κοστος.
Συνεπως αν εβαζα προβολακια σιγουρα ΔΕΝ υπηρχε περιπτωση να πληρωνα 150-300 ευρω που ζηταει η Touratech για τα προβολακια ξενον της.
Δεν εχω αμφιβολια οτι ειναι κορυφαια, οτι φωτιζουν εξαιρετικα, οτι ειναι ανθεκτικα κλπ, ομως η ολη ανακατασκευη ειχε ως φιλοσοφια το value for money, και σιγουρα 300 ευρω για 2 προβολακια ΔΕΝ το λες και "ευκαιρια".
Οι εναλλακτικες δεν ηταν πολλες, ομως εγω ηξερα τι εψαχνα. Χαμηλο βαρος, ανθεκτικο κελυφος και οσο το δυνατον μικροτερη καταναλωση ρευματος (στα πλαισια μιας λαμπας αλογονου τουλαχιστον).
Τα προβολακια LED (η μαλλον "led") που εβρισκα στο ebay ηταν πλαστικουρες και με τα Leds εκτεθειμενα δεν νομιζω να κρατουσαν για πολυ σε μια μπορα.
Απο την αλλη τα πιο ανθεκτικα, μεταλλικα προβολακια ηταν στο παλιο στυλ "γκουμουτσα", με το αντιστοιχο βαρος.
Τελικα μετα απο αρκετο ψαξιμο βρηκα ακριβως αυτο που εψαχνα. Οικονομικα, με μεταλλικη κατασκευη και κανονικο χοντρο γυαλι μπροστα, με λαμπες αλογονου που μπορουν να αντικατασταθουν και μπονους το αρκετα χαμηλο βαρος (200 γρ. το ενα) και φλατζες αδιαβροχοποιησης.
Τελεια!
Πως θα εμπαιναν ομως στη μηχανη; Εκει χρειαστηκε η φαντασια.
Οι λυσεις που εβλεπα στο δικτυο ηταν ειτε ακομψες (δεμενα με tiewraps πανω στα μπροστινα καλαμια), ειτε μαλλον επιφοβες (βιδωμενα στις βιδουλες που κρατανε τον πλαστικο ανεμοθωρακα στη θεση του) ειτε απλα χοντροκομμενες (τρυπα στα πλαστικα της μηχανης και βιδωμα με κοντρα παξιμαδια).
Δεν μου εκανε καμια απο αυτες τις λυσεις.
Στο μεταξυ ειχα αγορασει ενα πολυ ωραιο σετ custom μεταλλικες βασεις σε σχημα L που προφανως ηθελα να χρησιμοποιησω στο ολο project. Πως να το εκανα ομως αυτο χωρις να κανω ζημια στα πλαστικα η να πρεπει να κανω τρυπες;
Μια σκεψη θα ηταν να βιδωνα τα προβολακια πανω στα καγκελα της μηχανης, αλλα και δεν θα εχω αγορασει ακομα και αν εβαζα τους προβολεις εκει δεν θα μπορουσα να χρησιμοποιησω τις πολυ ωραιες βασεις μου... Προβλημα.
Τελικα μια μερα βγαζοντας τις πλαινες βιδες απ' τα fairings του μουτρου μου ηρθε η επιφωτηση.
Θα μπορουσα να βαλω τα προβολακια παρεα με τις βασεις τους στα πλαστικα του μουτρου με δυο επιπεδα λαμακια ουσιαστικα σαν "κρεμαστα" απο το πανω τελειωμα του πλαστικου.
Για να μην κουνιεται πανω κατω θα εβαζα ταινια διπλης οψης εκει που το αλουμινενιο λαμακι ακουμπουσε το πλαστικο εκτελωντας παραλληλα χρεη προστατευτικου για να μην γρατσουνιστουν τα πλαστικα απο τα λαμακια και το τελειωμα στο λαμακι θα το διπλωνα προς τα μεσα, ουσιαστικα αγκαλιαζοντας το γεισο του πλαστικου.
Για επιπλεον στηριξη και για να καθονται σε σωστη αποσταση απο τα πλαινα των fairings, θα εβαζα μια μακρυτερη βιδα στη θεση της κανονικης βιδας του fairing και απο μεσα ως αποστατη θα χρησιμοποιουσα ενα κομματι καουτσουκ απο σωληνακι βενζινης -ηταν λες και ειχε φτιαχτει για αυτη τη δουλεια!
Πηρα απ' ενα μηχανουργειο μερικα μικρα λαμακια αλουμινιου αρκετα χοντρου για να μην κοβεται αλλα και αρκετα ευκαμπτου ωστε να μπορω με μια πενσα να του δωσω τις γωνιες που θα ηθελα.
Εκανα τις μετρησεις, τρυπησα τα λαμακια, εβαλα παντου παξιμαδια ασφαλειας, τακτοποιησα και τα καλωδια ωστε να μην φαινονται πολυ ακαλαισθητα και το αποτελεσμα ηταν αυτο:
Με την κατασκευη αυτη τα προβολακια ειναι πληρως ρυθμιζομενα ως προς τη πορεια της δεσμης και απο τις πρωτες δοκιμες δειχνουν να ειναι πολυ σταθερα. Και χωρις να τρυπησω τιποτα!
Συν το οτι ετσι φαινεται και η ωραια βαση GS οπως ηθελα.