Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από java
Το θέμα μας πρέπει να είναι, κατά την ταπεινή μου γνώμη, το τί πρέπει να κάνουμε από εδώ και πέρα. Είχα και εγώ κάποιοια προβλήματα με την αντιπροσωπεία που πηρα τη δική μου μοτο και έστειλα ένα email στην BMW Hellas με κοινοποίηση στην αντιπροσωπεία μου και στην Γερμανία (Customer Care). Αυτά έγιναν τον Ιούνιο και ακόμα δεν μου έχει απαντήσει κανείς. Βέβαια το δικό μου πρόβλημα δεν ήταν τόσο σοβαρό.
Μήπως θα ήταν πιό δυνατή η φωνή μας αν έβγαινε μέσα από κάποιο περιοδικό του χώρου;;;
Δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι κάποιος πελάτης της BMW στη Γερμανία θα είχε ανάλογη αντιμετώπιση αυτή του φίλου μας εδώ.
|
Σιγά φίλε μου μην το δημοσιεύσουν τα περιοδικά, το κουνέλι θα κάνουν, εφόσον παίρνουν λεφτά από της διαφημίσεις.
Δεν είναι μια η δύο που έστειλαν γράμμα σε περιοδικό και το έκαναν "γαργάρα"
