View Single Post
  #119  
Παλιό 24-06-2013, 19:42
JohnGS1100 Ο/Η JohnGS1100 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1100GS
Μηνύματα: 772
Προεπιλογή Απάντηση: Επαναπρογραμματισμός ECU BMW GS 1100

Το project με το 1100 μου, τελίωσε. Τελικά οι επεμβάσεις στον κινητήρα ήταν οι εξής :

Εκκεντροφόροι ελαφρώς μεγαλύτεροι (οι μεγάλοι βγήκαν λόγω κατανάλωσης), πιστόνια 1100s, αφαίρεση καταλύτη, εξάτμιση από 1200, κεφαλές από 1150 με μικροεπεμβάσεις όπως άνοιγμα αυλών εισαγωγής-εξαγωγής, και τέλος επαναχαρτογράφηση.
Ο κινητήρας εξωτερικά (από εμφάνιση) δεν επιμελήθηκε καθόλου προς το παρόν.

Φανάρι μπήκε από το 1200 όπως και μπρος φλας, νομίζω ότι βελτιώθηκε πολύ έτσι η αισθητική της..
Πίσω μπήκε η αλουμινένια σχάρα της touratech. Ζελατίνα μπήκε μία ψηλή της wundelich, η οποία είναι 10 cm ψηλότερη από τη μαμά.
Λάστιχα μπήκαν τα batlewing 501-502, προς το παρόν για το καλοκαίρι.
Από αναρτήσεις εμπρός μπήκε μία απλή από 1200 και η πίσω επισκευάστηκε το φυσίγγιο και μένει να τοποθετηθεί Hyperopro ελατήριο.

Κατέληξα σε μία επιλεκτική χαρτογράφηση για οικονομία στις χαμηλομεσαίες και δύναμη στις ψηλές.
Από δυναμομέτρηση δεν του έχω κάνει, η διαφορά στο δρόμο είναι εμφανής. Επίσης έγινε και ελάχιστα πιο οικονομικό στην κατανάλωση βενζίνης.

Τα τελικά μου συμπεράσματα (ίσως είναι χρήσιμα για όσους θέλουν να βελτιώσουν τα 1100 τους) είναι :

1. Οι σωλήνες tubes των εισαγωγών αέρα καλό είναι μείνουν ως έχουν, καθώς οτιδήποτε παχύτερο (πχ. από RT) μειώνουν τη ροπή χαμηλά.

2. Ο καταλύτης κόβει πολύ και η αφαίρεσή όλης της εξάτμισης (10-12 κιλά) τοποθέτηση μεταλικού καταλύτη + μία καλή εξάτμιση ανεβάζει παντού τις επιδόσεις και βελτιώνει την οικονομία.
Προσωπική μου άποψη επίσης είναι ότι τα 1100 δεν χρειάζονται ακριβές λύσεις στην εξάτμιση, κάτι απλό και σχετικά ήσυχο είναι ικανοποιητικό για επιδόσεις.

3. Μία γεναιώδορη αύξηση του μίγματος στις ψηλές (μετά τις 6.000) στροφές βοηθάει το 1100 να στροφάρει μέχρι τις 7.800 και φυσικά ανεβάζει την ευστροφία και την απόδοση, ενώ κάνει ασφαλέστερη την μοτοσυκλέτα στις γρήγορες προσπεράσεις.

4. Η μεγάλη αύξηση της συμπίεσης (από 10,2:1 που έχει μαμά) σε 12:1 είναι τελικά λάθος.. Το μοτέρ ακούγεται τραχύ, και νομίζω ότι σε μεγάλα ταξίδια η φθορά θα είναι μεγάλη στα πιστόνια. Στο δικό μου τελικά έβαλα την εργοστασιακή φλάντζα 4 στρώσεων και σε συνδυασμό με τις κούρμπες που έχουν τα πιστόνια του S η συμπίεση είναι περίπου στο 10,8:1. Έτσι το μοτέρ ακούγεται πιο ήσυχο και είναι πιο ασφαλή νομίζω για πολλά χιλιόμετρα.
Μία μικρή όμως αύξηση της συμπίεσης κοντά στο 11:1 είναι καλή για επιδόσεις και οικονομία στο καύσιμο.

Παρακάτω μερικές φωτό :








Last edited by JohnGS1100; 24-06-2013 at 20:26.
Reply With Quote