View Single Post
  #3  
Παλιό 01-07-2013, 12:37
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Κροτάλισμα δε κυλίνδρου

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza Εμφάνιση μηνυμάτων
Τί σημαίνει "βλάβες στα κοκοράκια" ?
Ποιά ακριβώς η ζημιά στη "βάση εκκεντροφόρου" ?
Αν σου τα εξήγησαν, να μας μεταφέρεις την εξήγηση του συνεργείου διότι αυτά τα σημεία δεν "χαλάνε" ούτε στα 90k χλμ
Είναι γενικά καλό να έχουμε πολλαπλές γνώμες για αδιευκρίνιστες βλάβες.....
Πολλές φορές ο μηχανικός που δεν ξέρει τί συμβαίνει πετάει ένα πυροτέχνημα για να μας αφήνει με ανοικτό το στόμα και με τις τσέπες άδειες...
''Βλαβη στα κοκορακια'' σημανει εμφανιση ''pitting'' σε αυτα........
''Βαση εκκεντροφορου'' σημαινει το κουζινετο που εδραζεται ο εκεντροφορος.

''Ρitting'' σημαινει ''εντυπωμα, ευλοιγιαση...'' στα ελληνικα και ψωριαση/ψωροφαγωμα στα νεα Ελληνικα της μηχανικης. Οι επισυναπτομενες φωτο για να καταλαβεις/-ετε τι ακριβως ειναι αυτο.
''Ρitting'' μπορει να εμφανιστει ειτε στην επιφανεια του κοκορακιου και στο αμυγδαλο του εκκεντροφορου (οταν συμβει το ενα θα συμβει απαραιτητα και το αλλο) ειτε εσωτερικα στο σημειο εδρασης και περιστροφης του εκκεντροφορου ¨η του κοκορακιου δλδλ στο κουζινετο. Το τελευταιο συμβαινει και αυτονομα........
Το κυριο συμπτωμα του ειναι ακουστικο........κροταλιζει οταν ειναι ζεστος ο κινητρας.
το ιδιο ακουστικο συμπτωμα εχουν και οι διογκωμενοι οδηγοι βαλβιδων (οι σωληνες μεσα στους οποιους παλιδρομουν τα στελεχη/μισχοι των βαλβιδων) αλλα σε αυτην την περιπτωση το κροταλισμα ακουγεται με την πρωτη μιζια ζεστο/κρυο δεν εχει σημασια.


Το φαινομενο του ''pitting'' ειναι μια συνηθισμενη βλαβη η οποια οφειλεται αποκλειστικα και μονον σε ελλειπη λιπανση λογω:
  • βλαβης του συστηματος λιπανσης (εστω και στιγμιαια)
  • βουλωμενο ¨η κακης ποιοτητας φιλτρο λαδιου (βουλωμενο=παραλειψη αλαλγης του, κακη ποιοτητα= φθηνο φιλτρο που η εσωτερικη βαλβιδα ανακουφισης ειναι εκει για διακοσμηση.
  • κακή εργοστασιακη ''βαφη σκληρυνσης'' των εμπλεκομενων μεταλλων.
  • λαθος ιξωδες λαδιου (π.χ 20/50 σε εξωτερικη θερμοκρασια -10C για τον αεροψυκτο μποξερ και μονον)
  • αλλαγη λαδιου σε πολυυυυυυυυυυυυυυ μεταγενεστερο χρονο απο αυτον που συνιστα ο κατασκευαστης
  • αλλαγη λαδιου καθε ποτε (μονον συμπληρωμα οταν χρειαζεται)
Μια στιγμιαια ανακοπη της απροσκοπτης λιπανσης για οποιοδηποτε λογο επιφερει την αρχη του ''Ρitting''......οταν αρχισει το ''Ρitting'' δεν μπορει να ανακοπει, λιγο-λιγο τρωει τα μεταλλα και αρχιζει ο χαρακτηριστικος ηχος του κροταλισματος.

Υ.Γ. δεν παιζει ρολο το ''κακο το λαδι'' διοτι δεν υπαρχουνν κακα λαδια, αρκει να τηρουμε τις προδιαγραφες του κατασκευαστη της μοτοσυκλετας αλλα και τυο λαδιου του ιδιου.
Attached Images
File Type: jpg PittedCamshaft.jpg (20.6 KB, 43 views)
File Type: jpg pitted rocker arm.jpg (22.4 KB, 43 views)

Last edited by GeorgeP; 01-07-2013 at 12:40.
Reply With Quote