Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από hercu
Κατά την διάρκεια οδήγησης σε επαρχιακό δρόμο μετά από επαναλαμβανόμενη ένδειξη προειδοποιητικής λυχνίας ABS και αφού ενημερώθηκε η αντιπροσωπεία, μου συνέστησαν να επιστρέψω χωρίς κανένα φόβο, εκτιμώντας την ένδειξη ως πιθανή ηλεκτρονική βλάβη.
|
Φίλοι μου, νομίζω ότι κάπου προσπαθώντας να την πείτε ο ένας στον άλλο έχει χάσει την ουσία της υπόθεσης. Εδώ έχουμε μία βλάβη που το διαγνωστικό της μηχανής την εντόπισε και άναψε η ενδεικτική λυχνία (δεν θα εξετάσω από που προήλθε η βλάβη, αν και μάλλον είναι μ.....α συνεργείου).
Από εκεί και πέρα έχουμε σειρά λανθασμένων χειρισμών και από τα τζιμάνια της αντιπροσωπείας αλλά και του φίλου Ηρακλή.
Τι πάει να πει "εκτίμησαν" ηλεκτρονική βλάβη, διάγνωση από το τηλέφωνο σε ένα τόσο σημαντικό ζήτημα όπως τα φρένα

, έπρεπε να πουν στον πελάτη τους μείνε εκεί και ερχόμαστε, αλλά έδρασε ο γνωστός ωχαδερφισμός της φυλής μας.
Από εκεί και πέρα, αν ήμουν στην θέση του Ηρακλή και δεν "απαιτούσα" να έρθουν να με πάρουν έχοντας σαν δεδομένο ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο σύστημα των φρένων θα τα δοκίμαζα πηγαίνοντας με 3 (τρία χλμ.), αν τώρα υπήρχε διαρροή υγρών που σημαίνει απώλεια πίεσης, τα φρένα δεν έπρεπε να πιάνουν καθόλου, οπότε και πάλι ΑΜΕΣΗ ακινητοποίηση και τηλέφωνο στα "τζιμάνια"
Αντιγράφω επίσης από το user manual της μηχανής σελ. 25 κεφ.2
Αν οι λειτουργείες που αναφέρονται παρακάτω είναι ενεργοποιημένες διατηρήστε ένα αμυντικό τρόπο οδηγήσης και καταφύγετε άμεσα στο πλησιέστερο συνεργείο
- Ανάφλεξη σβηστή, πίεση φρένων ΟΚ στους μοχλούς των φρένων,
- Τα φρένα επενεργούν και στους 2 τροχούς
- Κύκλωμα φρένων στεγανό, χωρίς ενδείξεις διαρροής υγρών φρένων
Σε αντίθετη περίπτωση το σύστημα φρένων έχει βλάβη, ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ. (τα κεφαλαία δικά μου)
Νομίζω ότι σε ότι αφορά το συγκεκριμένο περιστατικό από την άποψη της βλάβης αυτής καθεαυτής τα πράγματα είναι απλά, και ότι η μηχανή δίνοντας την ένδειξη έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει αντίθετα με κάποιους άλλους, τώρα για τα δικαστικά δεν έχω ιδέα.
Από εκεί και πέρα αγαπητέ φίλε GeorgeP πιστεύω ότι μέσα από τα γραπτά σου τα οποία είναι πράγματι πολύ σωστά και τεκμηριωμένα πολλές φορές απαξιώνεις τη μηχανή που οι περισσότεροι σε αυτό το φόρουμ έχουμε, βγάζοντας μία ακατανόητη εμπάθεια προς αυτήν και είναι φυσικό να προκαλείς αντιδράσεις, ξέρεις δεν μπαίνεις για παράδειγμα στο Καραϊσκάκη και φωνάζεις Γα....ε, ο Θρύλος και ο Πειραιάς.
Για παράδειγμα όταν γράφεις :
"Εγω δεν θα επαιρνα ΠΟΤΕ μοτοσυκλέτα που τα υγρα φρενων περνανε μεσα απο τις πλακες του τιμονιου!!! ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!! Οπόταν δεν θα μου τυχει ποτέ!!!!"
Θεωρείς όλους εμάς ολίγον αφελείς στην καλύτερη περίπτωση.
Κανονικά θα έπρεπε λοιπόν κάθε μέρα να βλέπουμε στις άκρες των δρόμων GS με σπασμένες, ραγισμένες πλάκες τιμονιού.
Πιστεύω ότι αδικείς πρώτα από όλα από τον ευατό σου και κάνεις τους άλλους να ασχολούνται με κομμάτια από τα γραπτά σου που είναι από τα πιό επουσιώδη, δείξε λίγο αυτοσυγκράτηση
Φιλικά
Ελευθεράκης Σταύρος