
15-07-2013, 18:58
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Μπέρδεμα με τα μπουζί !!!!!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Xagos 85
Παιδιά καλησπέρα είμαι κάτοχος εδώ και λίγο καιρό ενός gs 1150 adv. το πρόβλημα είναι το εξής ότι το κεντρικό μπουζί της κεφαλής έχει το κωδικό NGK BKR7EKC και το μπουζί πού είναι από την κάτω πλευρά έχει κωδικό BOSCH YR6LDE. τι είναι αυτό τώρα καμιά μαιμουδιά ή όντος έτσι είναι το πράγμα??????? οι γνώστες παρακαλώ τα φώτα σας ευχαριστώ
|
καθε μπουζι καποιας εταιρειας εχει το ακριβως αναλογο του σε μιαν αλλην εταιρεια. Ετσι ενα NGK DPR8EA-9 ειναι παντελως ομοιο με ενα CHAMPION RAX94YC και μπορουν να χρησιμοποιηθουν ειτε μαζι οταν προκειται για διπλομπουζη κεφαλη ειτε το ενα αντι του αλλου.
Στην περιπτωση σου ομως δεν ειναι ετσι, το NGK BKR7EKC δεν ειναι καθολου ομοιο με το BOSCH YR6LDE και ως εκ τουτου θεωρω οτι (το ελπιζω) να ειναι ετσι εκ κατασκευης....¨η ο μαστορης δεν ειχε αλλο να βαλει κι εβαλε αυτο το οποιο και αντευχομαι. Το NGK BKR7EKC ειναι ομοιο με μια πληθωρα μπουζι αλλω εταιρειων αλλα οχι με το BOSCH YR6LDE
Οι διαφορες τους ειναι:
NGK BKR7EKC
Thread diameter: 14mm
Thread reach: 19mm
Seat type: flat
Hex size: 16mm
BOSCH YR6LDE
Thread diameter M 12 mm
Thread length 19,0 mm
Sealing seat Flat
Hexsize: 16mm
H διαφορα τους ειναι σε ενα βασικο δομικο στοιχειο του μπουζι που ειναι το σπειρωμα.....ισως και στην θερμοκρασια αλλα δεν το εψαξα πιο κατω να το σιγουρεψω σε αυτο το σημειο.
Νομιζω οτι για να χωρεσει το μπουζι των 12 χιλιοστων σε μια οπη των 14 χιλιοστων ¨η το αντιθετο (δεν ξερω τι μπουζι φοραει μια GS) πρέπει οπωσδηποτε να εχει γινει μηχανουργικη ¨η αλλη επεμβαση στην κεφαλη.
ΑΝ ειναι ετσι απο το εργοστασιο ως προς τις διαστασεις τοτε ΟΚ, ΑΝ ομως δεν ειναι ετσι.......
Last edited by GeorgeP; 15-07-2013 at 19:07.
|