View Single Post
  #12  
Παλιό 16-07-2013, 18:33
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Αλλαγη διαφορικού GS με RT

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από tsak8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημέρα!
Σε κουβέντα με τον djvolis, μου ανέφερε ότι μπορεί να γίνει αλλαγή διαφορικού με αυτό του 1200 RT, ωστε ν απαλοιφθει το κυριότερο για εμενα ελάττωμα του GS, η κοντή 6η σχεση.
Το έχει κάνει κάποιος ;
Είναι εύκολο ;
Ποια η γνωμη σας;
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από tsak8 Εμφάνιση μηνυμάτων
Οπότε , λέτε όχι!
Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να μακρύνει η ρήμαδα η 6η..
Θα ειχε ενδιαφέρον η άποψη των φίλων που έκαναν το remapping του John..
Ή ο Αιμιλιος
Έχεις GS mod 2005, δηλαδή αυτό με το μακρύ διαφορικό (σε σχέση με τα επόμενα) και θες ακόμα ποιο μακριά την 6η !
Για να μακρύνει μόνο η 6η πρέπει να γίνει επέμβαση στο κιβώτιο, που σημαίνει καλός μηχανικός που θα ασχοληθεί αρκετά και το χέρι σου θα μπει βαθιά στην τσέπη …
Η αλλαγή του διαφορικού θα μακρύνει όλες τις σχέσεις, ακόμα περισσότερο από ότι στο RT γιατί η πρωτεύον σχέση στο GS είναι μακρύτερη από το RT !!!
Για να καταλάβεις εσύ έχεις συνολική σχέση μετάδοσης με 6η =4,164 , το RT = 3.993 και το GS με τελική σχέση (διαφορικό) από RT = 3,868 !!!
Σε χιλιόμετρα, η διαφορά στις 7.000 στροφές θα είναι περίπου 15 km/h και στις 5.500 περίπου 12 km/h.
Γι΄μένα η διαφορά-το κέρδος- είναι μικρό σε σχέση με τα έξοδα και τα πιθανά προβλήματα, π.χ. λειτουργία του ABS εάν ο παλμός που θα παίρνει ο αισθητήρας είναι διαφορετικός στο RT από το GS.
Στην 1η έχεις 11,721 , το RT =10,995 και η μετατροπή … 10,889 !!! Οπότε θα χρειαστείς οπωσδήποτε νέα χαρτογράφηση της ανάφλεξης (επιπλέον έξοδα) για να ξεκινάς αξιοπρεπώς, ιδίως με την μοτό φορτωμένη.
Ούτε θεωρώ λύση να δουλεύεις την μοτό συνέχεια κοντά στον εργοστασιακό κόφτη επειδή μια νέα χαρτογράφηση (με μετατόπιση του κόφτη ψηλότερα) θα στο επιτρέψει …
Reply With Quote