
18-07-2013, 15:33
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Λάδι μηχανής GALP, εμπειρία κανεις;
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ortho
Μιά κι η κουβέντα περί λαδιών, να ρωτήσω κι εγώ κάτι, ξώφαλτσα σχετικό.
Ως γνωστόν πήρα ένα μονοκύλινδρο με χαλασμένο κόμπλερ, μίζα. Είχαν σπάσει και μερικά δόντια από τα γρανάζια.
Αυτό που θέλω να κάνω είναι να "πλύνω" τον κινητήρα.....μήπως έχει πάει κάποιο χοντρό γρέζι σε κανέναν αυλό. Ισως λέω παπαρίτσα, αλλά η σκέψη μου είναι να βάλω μπροστά τον κινητήρα, να τον αφήσω να δουλέψει μέχρι να μπει μπροστά το βεντιλατέρ, κανά πεντάλεπτο ακόμα και μετά να αλλάξω πάλι λάδια και φίλτρο λαδιού. Ισως η σκέψη μου να είναι τελείως χαζή, και περισσότερο να έχει να κάνει με το ψυχολογικό κομμάτι, αλλά θα το κάνω. Οπότε η ερώτησή μου είναι τι λάδι να χρησιμοποιήσω γι' αυτή τη δουλειά;! Οσο πιό λεπτόρευστο τόσο καλύτερα υποθέτω.
Καμία πρόταση;
|
To λαδι προτου περασει απο οπουδηποτε μετα το καρτερ περναει ΠΡΩΤΑ απο την συρματινη σιτα μεσα στο καρτερ (ολες οι μοτο με υγρο συμπλεκτη εχουν ενα) και ΜΕΤΑ απο το χαρτινο ¨η cartridge φιλτρο λαδιου. Οτιδηποτε εχει το λαδι κατακρατειται σε αυτα τα δυο σημεια.
Μετα απο γενικη επισκευη του κινητηρα ¨η σε οποιοδηποτε γενικο λυσιμο δεσιμο του κινητηρα απαιτειται καλο πλυσιμο των εξαρτηματων σε ειδικη λεκανη την οποια διαθετουν τα συνεργεια. Αν δεν υπαρχει τετοια τοτε ενα-ενα τα εξαρτηματα πλυσιμο με βενζινη κι εναποθεση σε καθαρες πετσετες ¨η χαρτονια.
Εφοσον εχει ακολουθηθει η παραπανω διαδυκασια ουδεις φοβος υπαρχει για ψιλα, χοντρα, ημιχοντρα ¨η τεραστια γρεζια.
Αν ΔΕΝ εχει ακολουθηθει η παραπανω εργασια τοτε υπαρχει πιθανοτητα να γινει ζημια στα πρωτα χιλιομετρα κι οχι μετα ¨η πολυ μετα.
Στο θεμα του κομπλερ τωρα που αναφερεις, το σημειο που βρισκεται το εξαρτημα αυτο ειναι διπλα στο καρτερ αφου γυρναει τον στροφαλο οταν πατας την μιζα. Αρα οτιδηποτε εχει πεσει μεσα εκει θα ειναι στον χωρο του καρτερ, αρα αν ειναι μεγαλο θα εχει κρατηθει απο την σιτα κι αν ειναι μικρο απο το φιλτρο λαδιου.
Αν εχεις κανει κμ και δεν εχεις προβλημα τοτε ξεχασε το....... ακομα και η συρματινη σιτα να το εχει κρατησει δεν θα φυγει ποτε απο εκει οσα πλυσιματα κι αν του κανεις.
Αν δεν εχει συρματινη σιτα, που αμφιβαλλω για BMW, τοτε μονον το ανοιγμα του καρτερ σε σωνει....κι αν ανοιγει πανω-κατω ειναι ευκολο και ανεξοδο σχεδον, αν ομως ανοιγει δεξια-αριστερα πρεπει να λυθει ολος ο κινητηρας........αστο και πορεψου ως εισαι.
|