View Single Post
  #8  
Παλιό 13-11-2009, 14:44
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: 112.864 Μίλια με GS !!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
κάθησα και το ξαναδιάβασα
πιο ψύχραιμα

για τα μπουζί έκανα λάθος, πήρε τετράδα, πολλά μέν, αλλά μέσα στα πλαισια του λογικού

έκανα λάθος στο πρώτο γρήγορο διάβασμά μου σχετικά με τα χιλιόμετρα , γιατί αυτός μιλάει για μίλια, δηλ 1ml=1.6km

το αν στράβωσαν οι δισκόπλακές του δεν είναι θέμα της Bmw, έχει να κάνει με την χρήση, δύο ζευγάρια μπροστινές δισκόπλακες δεν τρώγονται στα 24 και στα 32kkm, στραβώνουν, όπως λέει και ο ίδιος, wraped, αλλά έχω την γνώμη πως έχει να κάνει με την χρήση

από την άλλη, το θέμα του συμπλέκτη, τα απανταχού τσιμουχάκια που ήταν ανεπαρκή, το ταχυμετρο, τα καθε λογής ηλεκτρολογικά προβλήματα, τα της τρόμπας βενζίνης, όλα αυτά είναι εντελώς απαράδεκτα

κιβώτιο στα 160kkm; εμένα ήταν στα 100kkm. εδω πολλά μπορούν να ειπωθούν, για χρήση και για φθορά υλικών. δεν ξέρω αλήθεια τι αν υποστηρίξω


αναθεωρώ, δεν είναι ο τύπος γελοίος, εγώ ήμουν απρόσεχτος και βιάστηκα να μιλήσω
Κωστα

μαρτης μου ο Θεός ωρες-ωρες θυμωνω τοσο πολυ με τα γραφομενα συναδέλφων που θελω να τους ''πνιξω'' και ωρες-ωρες χαιρομαι τοσο πολυ που μιλαω με ανθρωπους που ειναι θαραλέοι λενε την γνωμη τους ομορφα και ωραία και κυρίως εχουν το θαρρος της αναθεωρησης των γραφομενων τους οταν κρινουν οτι εκαναν λαθος!!!! Ενας απο αυτους εισαι κι εσυ!!!!!!!

Το στραβωμα της δισκόπλακας δεν εχει να κανει με την χρηση αλα με τις συνθηκες χρησης!! Υπαρχουν δισκοπλακες με 150,000κμ οι οποιες ειναι ισιες και υπαρχουν και άλλες με 1000κμ που εχουν στραβωσει!! Οχι φθαρεί αλλα ''στραβωσει''!!! Και όπως σου ειπα αρκει ενα φρεναρισμα παρατεταμενο (οχι μονον γερό αλλα ενα απλα παρατεταμενο) και μια λακουβα με νερο για να γινει το στραβωμα!! Η αποτομη μεταβολη της θερμοκρασιας το κανει αυτο!! Δεν ειναι απαραιτητο και ντε και καλα οτι θα γινει αλλα συμβαινει!!! Συμβαινει κυρίως οταν τα μορια του χυτοσιδερενιου κομματιου της δισκόπλακας δεν αποκτουν καταλληλη συνοχη με αποτέλεσμα στην αποτομη μεταβολη να διογκωνονται ¨η να συρικνωνονται κι επειδη εχου μεγάλη αποσταση μεταξυ τους να στραβωνει η δισκόπλακα!!!
Αυτο μου συνεβηκε κι εμενα το '95 οταν μεσα στα χωματα με το αφρικα στα Γερανια σε μια παρατεταμενη κατηφόρα το δαχτυλο ηταν πανω στην μανετα φρεναροντας σταδιακα αλλα παρατεταμενα, στο τέλος της κατηφόρας ηταν μια λασπολακουβα όπου μπηκα μεσα και βγηκα απλα με μια στραβωμενη δισκοπλακα!!Τοσο απλα!!!
Reply With Quote