
06-08-2013, 11:43
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT -
R 1200 GS Adventure -
KTM 640 Adventure -
beverly 500 ie
|
|
Απάντηση: Απορία
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από siraxanz
και τα δύο
αλλά αν επιμένεις σε μια επιλογή προσωπικα προτιμώ σετ επισκευής και καλή ηλεκτρικη 12βολτη τρόμπα....
Να έχω όσο μπορώ τον έλεγχο
και Fυσικά ADAC 
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Eγω, και μιλωντας μονον για tubeless ελαστικα, χρησιμοποιω το κιτ επισκευης ελαστικου.........ειναι καθαροτερο, ασφαλεστερο και οταν φτασεις σε βενζιναδικο το μονο που χρειαζεται ειναι να βαλεις αερα. Μετα συνεχιζεις σαν να μην συμβαινει τιποτε. Προυποθεση ειναι να ξερεις να το χρησιμοποιεις...... και η τρυπα να μην ειναι μεγαλυτερη απο μια ταβανοπροκα σε διαμετρο (μην ειναι σκισιμο δλδλ)
Το φαστ ειναι βρωμικη λυση και μαλιστα με επιτυχια μολις 10% αναλογως του μεγεθους της τρυπας. Μια τρυπα σε μεγεθος ταβανοπροκας ως ανω δυσκολα εως αδυνατον να την κλεισει. Επιπλεον μετα νομιζω δεν μπορει να τοποθετηθει εσωτερικο μπαλωμα αν το επιθυμεις και μονον το κορδονι του κιτ θα ειναι εφικτο κι αυτο με πολλα ερωτηματικα. Αρα αν δεν πετυχει μπορει να πας και για λαστιχο.
Τελος το καλυτερο απο ολα ειναι η οδικη βοηθεια, την καλεις, ερχεται, επισκευαζει....φευγεις.
υ.γ. οι φημες που θελουν τα κορδονια ''ανασφαλη'' καταπιπτει απο την τεχνολογια τους......δεν ειναι η ωρα να το εξηγησω εδω. Εγω ποτε δεν χρησιμοποιω εσωτερικα μπαλωματα, παντα με κορδονι επισκευαζω τις τρυπες και μεχρι τωρα ουδεν προβλημα.
|
 
|