
19-08-2013, 01:46
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black
και μπλουζάκια ΚΤΜ
|
|
Απάντηση: Ρωγμες στο ελαστικο
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat
H πειρα που εχω σχετικα με τα ελαστικα λεει τα εξης...
1. απο 0 εως 200-300 χιλιομετρα ειναι επικινδυνα. Το κρατημα τους ειδικα υπο κλιση ειναι ανυπαρκτο!
2. απο 500-5000 ειναι απιθανα. Δεν μπορεις ουτε να τα σπιναρεις. Δεν γλυστρουν παρα μονο σε λαδια!
3. απο 5000-1000 δεν ειναι ασχημα, αλλα η αποδοση τους ειναι μειωμενη σε σχεση με τα πρωτα 5000.
4. μετα τα 10000 βαινουν προς το τελος της ζωης τους. Η μηχανη σπιναρει για πλακα σε σημειο που ειναι δυσκολο να υπολογισεις επιταχυνοντας αποτομα θα κανεις σουζα ή παντα....
Εγω μετα τα 10000 και με αφορμη το επομενο ταξιδι μου τα αλλαζω. Θεωρω οτι ειναι το πλεον κρισιμο εξαρτημα της μοτοσυκλετας μου και ενω γνωριζω οτι μπορω να κανω με μειωμενη αποδοση ακομη 5-6000 χιλιομετρα, επιλεγω να τα αλλαξω.
Τα παραπανω συμπερασματα τα εχω βγαλει κατα κυριο λογο με τα ΕΧΡ, με τα μισα χιλιομετρα σε ταξιδια με 2ο ατομο και αποσκευες και τα υπολοιπα σε καθημερινη νορμαλ χρηση με σχετικα χαμηλες ταχυτητες. Γενικα σεβομαι τα ελαστικα μου και δεν τα "ξοδευω" με ασκοπες γκαζιες...
Τυπικα τα παραπανω χιλιομετρα τα διανυω σε περιπου 12-15 μηνες. Σε αυτο το διαστημα και με λιγο πανω απο τα 12000 χιλιομετρα εχουν εμφανισει ραγαδες κυριως στο πλαι. Εχει μεινει περιπου 3-4 χιλιοστα πελμα στο κεντρο και περιπου 8 στις ακρες.
|
Αυριο θα τραβήξω φώτο* τα δικά μου EXP , των οποίων πινω το αίμα. Και στα φορτώματα και στις ταχύτητες και στα στροφιλίκια. Έχω 14000χλμ σε 13 μήνες και είναι καινούρια. Σαφώς υπάρχει η φθορά στο πέλμα, αλλά δεν υπάρχουν σκισίματα και σκασίματα, ούτε στα πλαινά , ούτε πουθενά. Ασφαλώς τα λάστιχα κρατάνε μια χαρά και στο βρεγμένο, όχι στη γλίτσα. Εκεί δεν κρατάει τίποτα.....
Έκανα και 200-300χλμ χώμα με τα συγκεκριμένα στο χώμα στο τελευταίο Ακρόπολις.
*Τις φώτο θα τις ανεβάσω όταν βρω καλό σήμα, μάλλον Σεπ από Αθήνα. Για τους "Θωμάδες" το γράφω...
|