View Single Post
  #2  
Παλιό 15-11-2009, 16:25
soter3gm Ο/Η soter3gm βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Αιγάλεω R1100 RT
Μoto: R1100RT
Μηνύματα: 1,040
Προεπιλογή Απάντηση: Do It your Self 1 Ρύθμιση Βαλβίδων

15, Όταν το κατσαβίδι κοντεύει να βγει έξω όλο από την τρύπα από του μπουζί κοιτάξτε με ένα φακό στην τρύπα χρονισμού και προσέξτε να δείτε τα σημάδια S-OT ( σε μερικά 1100 το σημάδι είναι Z-S-OT)

16, κεντράρετε το σημάδι στην τρύπα χρονισμού

Σημείωση Επίσης στο ΟΤ ένα βελάκι από το γρανάζι του δεξιού εκκεντροφόρου θα «δείχνει» προς τα έξω

17 Κουνήστε τα κοκοράκια από τις βαλβίδες θα πρέπει να έχουν λίγο κενό ενώ από τον άλλο κύλινδρο θα πρέπει να είναι σφικτές
18 Θα ρυθμίσετε τις βαλβίδες σας με τα εξής διάκενα

Διάκενα βαλβίδων Εισαγωγής (.15 mm) εξαγωγής (.30mm)

Οι βαλβίδες εισαγωγής είναι προς την πίσω πλευρά της κεφαλής κοντά στους ψεκασμούς οι βαλβίδες εξαγωγής είναι στην μπροστινή πλευρά της κεφαλής κοντά στην εξάτμιση

19 Ρυθμίστε της βαλβίδες με ένα 10mm κλειδί και ένα 3mm Άλεν ακριβός όπως στης οδηγίες που ακολουθούν
Σημείωση-
Κάθε εισαγωγή και εξαγωγή έχει δύο βαλβίδες που ρυθμίζονται από ένα κοκοράκι . Η σωστή ρύθμιση είναι και με δύο φίλλερ, ένα σε κάθε κοκοράκι συγχρόνως για να μην ξε-ρυθμίζονται (το ένα φίλλερ είναι για τη ρύθμιση της μιας βαλβίδας και το άλλο είναι σαν αποστάτης της δεύτερης βαλβίδας αυτό γίνετε για να ρυθμίζονται τα κοκοράκια χωρίς να παίρνει κλίση η «πιανόλα»)
Πολλοί έχουν ρυθμίσει με ένα φίλλερ και αφήνοντας το άλλο φίλλερ στην άκρη ωστόσο είχαν τα ίδια αποτελέσματα Πολύς κόσμος έχει εξαιρετικά αποτελέσματα χρησιμοποιώντας μόνο το ένα φίλλερ προσπερνώντας το 2ο φίλλερ που είναι αποστάτης
Η σωστή διαδικασία σας αναγκάζει να χρησιμοποιήσετε τα δύο ίδια φίλλερ ταυτόχρονα – ένα για τη ρύθμιση της βαλβίδας που ρυθμίζετε και το άλλο σαν αποστάτη στην άλλη βαλβίδα αυτό γίνετε για να αποφύγετε να μην πλαγιάσει το κάθε κοκοράκι για όση ώρα το ρυθμίζετε
.

20 Τοποθετήστε το φίλλερ ανάμεσα στη κεφαλή της βαλβίδας και το ρυθμιστή από το κοκοράκι θα πρέπει να είναι σφικτό και να μην περνάει χαλαρά .να είστε σίγουροι πως δεν έχετε το φίλλερ λοξό η βαλμένο στραβά όσο το μετράτε.

Σημείωση –
Μια μέθοδος είναι να σφίξετε τον ρυθμιστή τόσο που να μην τραβιέται το φίλλερ και μετά να ξε-σφίξετε ελαφρός
Σημείωση 2
Μπορείτε να κάνετε τη μέθοδο (μπαίνει-δεν-μπαίνει) δηλαδή ένα 0.20mm φίλλερ δεν θα μπαίνει στο διάκενο της εισαγωγής που είναι 0,15mm εάν είναι ρυθμισμένο σωστά, και ένα 0,40mm φίλλερ δεν θα μπαίνει σε ένα διάκενο 0,30mm που είναι της εξαγωγής
Αργά και σταθερά τραβήξτε το φίλλερ.

21 Αν κάποια βαλβίδα θέλει ρύθμιση χαλαρώστε με ένα 10mm κλειδί το κόντρα παξιμάδι που συγκρατεί το ρυθμιστή από το κοκοράκι με ένα Άλεν 3mm βιδώστε ελαφρώς (8Nm)

ΠΡΟΣΟΧΗ είναι πολύ εύκολο για έναν νέο μηχανικό να σφίξει παραπάνω το ρυθμιστή και να χαλάσει της βόλτες του. Χρησιμοποιήστε μικρότερα σε μέγεθος εργαλεία για να μην έχετε πολύ καλή «λαβή». Χρησιμοποιείστε μικρά ροπόκλειδα για να έχετε πλήρη αίσθηση του «κλικ» σε εργασίες που απαιτούν πολύ μικρή δύναμη σύσφιξης .Είναι επίσης πολύ εύκολο να χαλάσουν οι βόλτες με ένα ροπόκλειδο γιατί πολλά ροπόκλειδα δεν είναι σωστά καλιμπραρισμένα. Επίσης, με ροπόκλειδα μορφής κλικ, είναι πολύ εύκολο να μην αισθανθείτε το κλικ σε χαμηλές ροπές στρέψης και τότε το εργαλείο καταντάει να είναι καταστροφικό, και καταλήγετε να κόβετε τις βόλτες από τη πιανόλα
…….
22 Εφόσον τελειώσατε κάντε διπλό έλεγχο ξανά στα διάκενα
23 Γυρίστε τον κινητήρα 360Ο στο ίδιο σημάδι (ΟΤ) γυρνώντας τη τροχαλία με το 16mm κλειδί όπως στο βήμα 13
24 Ελέγξτε την άλλη πλευρά αν τα κοκοράκια έχουν ελαφριά «κίνηση» θα πρέπει και τα δύο να κινούνται ελαφρός
25 Τώρα ρυθμίστε της βαλβίδες της άλλης πλευράς
26 καθαρίστε τα καπάκια των κεφαλών κοιτάξτε για τυχόν βρομιές και λάδια στης άκρες
27 σκουπίστε τα λάδια από της φλάντζες των καπακιών για να αποφύγετε διαρροές λαδιών. Τοποθετήστε τα καπάκια στη σωστή πλευρά οι τρεις κουκίδες που είναι στην πάνω πλευρά του καπακιού δείχνουν το μέρος του καπακιού.
28 Να είστε σίγουροι ότι τα σημάδια ταιριάζουν στις αντίστοιχες στίξεις του καπακιού.
Να είστε σίγουροι ότι τοποθετήσατε σωστά τη στρογγυλή φλάντζα (προσέξτε τα σημάδια της να αντιστοιχούν στα σημάδια του καπακιού ή της κεφαλής).
29 Τοποθετήστε τη μαύρη λαστιχένια τάπα στη τρύπα χρονισμού

ΠΡΟΣΟΧΗ Είναι πολύ εύκολο να «ρίξετε» την τάπα μέσα στη τρύπα του χρονισμού κάνοντας μια βίαιη κίνηση τοποθετήστε τη απαλά με ένα μίτοτσιμπιδο και ένα πολύ λεπτό κατσαβίδι

Αυτή είναι η εργασία της ρύθμισης των βαλβίδων με απλά λόγια,.

© soter3gm 15/11/2009
Reply With Quote