
19-08-2013, 16:03
|
|
Moderator
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Σιατιστα
Μoto: MΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ MW(είχα και θα ξανα πάρω)
|
|
Απάντηση: DESIERTO F800GS
Καλως τον Κωσταντινο απο τα μερη μου.. 
Καλως ηρθες φιλε και με το καλο να βρεις αυτο που θελεις...

|