Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Papadopaidi
Τέλος πάντων κάθε υπηρεσία κ παροχή ΠΡΕΠΕΙ να
την πληρώνουμε για να την απολαμβάνουμε.-
Μην αρχίσουμε τα περί ευπαθών ομάδων κ.τ.λ.
συμφωνώ ότι η Πολιτεία οφείλει να τους προστατεύει
ΑΛΛΑ Κ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ...   
|
Ετσι ακριβως! Κ εγω θα θυμαμαι σε καθε εκλογες εναν βουλευτη που εκανε ολοκληρη μανουβρα, σηκωσε ενα ολοκληρο blue star στον αερα γιατι αρνουνταν να πληρωσει το εισητηριο του, λέγοντας σε πλήρωμα κ καπετάνιο "ρε σεις ξερετε ποιος ειμαι εγω; σιγα μην πληρώσω εισητηριο! !!" Αυτον παντως θα τον εριχνα στη θάλασσα ευχαριστως!!!!!!
sent from the deep ocean..