View Single Post
  #14  
Παλιό 20-08-2013, 00:56
Troublemaker Ο/Η Troublemaker βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: Ερμουπολη
Μηνύματα: 1,359
Προεπιλογή Απάντηση: ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΝ ΜΑΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ – ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ… ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Papadopaidi Εμφάνιση μηνυμάτων
Τέλος πάντων κάθε υπηρεσία κ παροχή ΠΡΕΠΕΙ να
την πληρώνουμε για να την απολαμβάνουμε.-


Μην αρχίσουμε τα περί ευπαθών ομάδων κ.τ.λ.
συμφωνώ ότι η Πολιτεία οφείλει να τους προστατεύει
ΑΛΛΑ Κ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ...
Ετσι ακριβως! Κ εγω θα θυμαμαι σε καθε εκλογες εναν βουλευτη που εκανε ολοκληρη μανουβρα, σηκωσε ενα ολοκληρο blue star στον αερα γιατι αρνουνταν να πληρωσει το εισητηριο του, λέγοντας σε πλήρωμα κ καπετάνιο "ρε σεις ξερετε ποιος ειμαι εγω; σιγα μην πληρώσω εισητηριο! !!" Αυτον παντως θα τον εριχνα στη θάλασσα ευχαριστως!!!!!!

sent from the deep ocean..
Reply With Quote