μπροστα, στα καλαμια απο εκει που χανεις λαδί, αφαιρείς ρόδα, φτερό, χαλαρώνεις τις βίδες που πιάνουν τα καλαμια, και παίρνεις τα καλαμια στο χερι

, μετα τα λύνεις, αφαιρεις οτι υγρα εχουν μεσα, και αλλάζεις τα τσιμουχακια και τις γλύστρες, κόστος ανταλλακτικων περιπου 25 ευρω + εργασια
πίσω, για να αλλάξεις την υδραυλική προφόρτιση (το βαρελακι αυτο που δειχνεις στις φωτο), πρεπει, να αφαιρέσεις όλο το αμορτισερ, και αφου το παρεις στα χέρια, με ειδικό εργαλέιο Η καμια 200 γραβάτες, να συμπιέσης το ελατηριο, να βγάλεις τις ασφάλειες και να παρεις στα χερια την υδραυλική
αν φτασεις εκει καλο θα ηταν να κανεις σέρβις πισω στο αμορτισερ, να σου αλλάξουν λάδια τσιμουχάκι, και οτι αλλα χρειάζεται, αν δεν θες να δώσεις 100 ευρώ για πιο σκληρό ελατηριο (hyperpro), ενα φτηνος τρόπος για να σκληρήνεις - συμπιέσεις το παλίο σου ελατήριο, ειναι να προσθέσεις κατι, δακτυλίδι απο τεφλόν, 20 ευρώ περίπου, και θα εχεις ενα πιο σκληρο πισω αμορτισερ
τηλ σε κάποιον ειδικο στη αθήνα, τασούλη, k-shok θα σου λύσει όλες τις απορίες