Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gb1200
Για ξαναπέστο αυτό, γιατί δεν το κατάλαβα.Πρέπει να το κάνουμε πάντα η όταν την αφήνουμε;;;;
|
Να σου πω. Κατ' αρχήν αυτό που είπα είναι μία "υπερβολή" για τα οχήματα του δρόμου, αλλά είναι μια εφαρμοσμένη αεροπορική τακτική. Όταν ένα ντεπόζιτο καυσίμου μένει άδειο, τους χειμερινούς μήνες υπάρχει περίπτωση να "ιδρώσει" το εσωτερικό του, όπως κάνουν τα τζάμια για παράδειγμα τα πρωινά στ' αυτοκίνητα. Η συγκέντρωση αυτής της υγρασίας που στάζει μέσα στο καύσιμο, ενδέχεται να κάνει τον κινητήρα να "βήχει" ιδίως όταν περνάει μέσα από τα σημερινά injections και σε ένα ιπτάμενο μέσο αυτό είναι από τρομακτικό έως απαράδεκτο!
Τώρα στη μοτοσυκλέτα αυτό μπορεί να έχει τα συμπτώματα που αναφέρεις, αλλά ο κινητήρας αυτός τα καίει όλα και προχωράει. Πιθανόν αν το πας σε μάστορα και του πεις και αυτό το γεγονός, να κοιτάξει το καύσιμο αν είναι καθαρό.