Θέμα: On-off κράνη
View Single Post
  #10  
Παλιό 04-02-2009, 17:57
wet & dirty Ο/Η wet & dirty βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: athens
Μoto: R1200GS ADVENTURE & UNIVEGA ALPINA HT-550
Μηνύματα: 2,942
Προεπιλογή Απάντηση: On-off κράνη

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από mvlad78 Εμφάνιση μηνυμάτων
Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες!

Τάκη, επειδή με προβληματίζει αυτό που λέει ο Κώστας σε σχέση με την αεροδυναμική του κράνους στον ανοιχτό δρόμο, ήθελα να σε ρωτήσω αν το γείσο αφαιρείται με ευκολία από τα κράνη αυτά, και δη της BMW.
Εσύ χρησιμοποιείς άλλο για ταξίδια δρόμου?
Σίγουρα θα τα δοκιμάσω και τα τρία, για να δω ποιο κάθεται καλύτερα στο κεφάλι μου, απλά προβληματίζομαι τελικώς, αν για τη χρήση που το θέλω, θα πρέπει να εγκαταλείψω την ιδέα για on-off κράνος, παρότι με ξετρελαίνει το design τους! κλαψ!
Σημειωτέον βέβαια, ότι σε εθνικές, το max της ταχύτητας που πιάνω με τη μηχανή μου είναι 140 - 160 χλμ/ώρα.

ΜΑΡΙΑ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΤΗΣ BMW ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟ ΓΕΙΣΟ ΝΑ ΑΝΕΒΕΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΝΕΙ.ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΧΩΜΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΙΝΗΣΕ ΜΕ ΜΕΓΆΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΕΡΑΓΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΓΕΙΣΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕ ΑΥΤΟΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΓΕΝΕΙ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΙΣΟ ΚΑΙ Η ΖΕΛΑΤΙΝΑ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΚΡΑΝΟΣ ΓΙΑ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟ.ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!
ΟΤΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΡΙΑ ΕΧΕΙΣ ΡΩΤΑΣ

Last edited by wet & dirty; 04-02-2009 at 18:00.
Reply With Quote