
05-09-2013, 17:48
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Λαδάκια;
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Achilleas1956
Γιώργο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και για να ενισχύσω αυτά που λες θα ξαναπώ την ιστορία με το Mobil 1 που μετά από χρήση 10000 km δεν είχε αλλάξει χαρακτηριστικά (ελεγμένα πριν και μετα σε χημείο) και ο εξουσιοδοτημένος συνεργειατζής επέμενε για αλλαγή κάθε 5000 km .
|
Αχιλεα, ειναι θεμα καθαρα εισπρακτικό........
Ειχα κι εγω τον ιδιο κάλο αλλα ευτυχως διορθωθηκα........
Η πλάκα ειναι οτι οταν εξηγεις με στοιχεια τα καθεκαστα στους συνεργιαδες αυτοι αλλαζουν χρωμα.......''ποιος τα λεει αυτα?'' σου απαντουν!
Εδω πήγα στην ΤΟΥΟΤΑ σχετικο τεστ λαδιων απο αμερικανικη εταιρεια λαδιων, την οποια και χρησιμοποιω τα τελευταια 15 χρονια σε αυτοκινητα και μοτοσυκλετες μου, το οποιο εγγυαται ασφαλεστατη χρηση για 25000 ΜΙΛΙΑ μεσα σε ενα χρονο και η ΤΟΥΟΤΑ μου μιλαγε για κατστροφη του κινητηρα!!!!! Ας σημειωθει οτι η ΤΟΥΟΤΑ συνιστα αλλαγες καθε 15000κμ!!!!!
Βρε, τους λεω, θελει ο αμερικανος να καταστρεψει το αυτοκινητο μου/μας? Μηπως δεν θελει να πουλησει περισσοτερα λιτρα??
τιποτε αυτοι, ''ο κινητηρας θα κατστραφει μακροπροθεμα'' ελεγαν.
Ας σημειωσουμε τουλαχιστον οτι ειτε 10,000κμ κανουμε τον χρονο, ειτε 20,000 ειτε 2000κμ τα λαδια πρεπει να αλλαζονται απαξ του ετους μετα την αλλαγη τους.
Ο λογος ειναι η οξειδωση τους (απο την καυση δημιουργουνται οξειδια του αζωτου, ανθρακικα-θειουχα-θεικα οξεα κ.λ.π.), που ακομα υφισταται κι οχι κατι αλλο.
Η οξειδωση στην συνεχεια αλαλζει την χημικη συσταση του λαδιου το οποιο μετατρεπεται σε κατι λιγοτερο προστατευτικο.........
Γιαυτο λεμε ειτε 1000 ειτε 10000κμ τον χρονο τα λαδια μετα απο ενα χρονο απο την τοποθετηση τους πρπει να αλαλζονται.
Αν καποιος κινειται συνεχεια δεν εχει κανενα προβλημα και θα αλαξει τα λαδια του στα κμ που λεει ο κατασκευαστης αφου αυτα θα συμπληρωθουν πριν την παροδο του ενος ετους απο την τοποθετηση τους.
|