View Single Post
  #41  
Παλιό 11-09-2013, 18:00
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: R1200gs αξονας μεταδοσης

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
αποτομα κατεβασματα, υψηλες ταχυτητες φορτωμενο,κακη συντηρηση, σουζες, παντες, εντο και κοπανα......

Αν οι αξονες ηταν ευαισθητοι σε ολα αυτα τοτε οτι πισωκινητο αμαξι κυκλοφορουσε ¨η κυκλοφορει θα ειχε προβλημα με λιγο ατσαλη χρηση........
Tο δικο σου κλασσικο αυτοκινητο BMW, αυτη η πισωκινητη πανεμορφη 2002 του '70 που διαθετεις, οι πατεραδες μας της εβαζαν ζαντολαστιχα, αμορτισερ και δυο διπλα 50αρια Bing ¨η Dellorto ¨η Solex κι εκαναν ειδικες σε χωμα και ασφαλτο ετσι, χωρις τιπποτε αλλο........εσπασε κανενας αξονας? Μονος σε κατι ιπποδυναμεις των 300 ιππων αντι των 100 που τα εφταναν καποιοι θεοπαλαβοι εσπαγε καποιος που και που.

Τι σχεση μπορει να εχει το φορτωμα? και γιατι τα κινουμενα με αλυσιδα ''χρεπια'' σαν το δικο μου δεν παθαινουν τιποτα στην τελικη μεταδοση απο το πολυ φορτωμα?
Αν ο αξονας χρειαζεται συντηρηση, οπως λες, τι να πει και η αλυσιδα?
καλα οι σουζες εχεις δικιο, αλλα οι παντες? μα καλα, γιαυτο δεν εχει φτιαχτει το ''unstoppable''....για χωμα....στο χωμα δεν κανει να παντιασει? και αυτος ο δασκαλος του χωματος που μαθηματα του εχετε παρακολουθησει καμποσοι αλλαζει αξονες σε καθε εξοδο του απο αυτο? Αυτος τους επινε το αιμα στο χωμα, εχεις ακουσει να αλλαζει αξονες λογω πάντας ¨η λογω σουζας??? αμφιβαλλω αν ποτε τα πηγαινε με τις δυο τους ροδες ο τυπος αυτος!! Ημαρτον ρε Κωστα.....

Δεν υπαρχει αγαπητε Κωστα ΤΙΠΟΤΑ πιο αξιοπιστο κι ανθεκτικο στην τελικη μεταδοση μιας μοτοσυκλετας, ενος αυτοκινητου ¨η ενος φορτηγου απο τον αξονα...μα ΤΙΠΟΤΑ σου λεω!!!!
Στα αυτοκινητα καταργηθηκαν λογω χωρου και κοστους και στα υπολοιπα παρεμειναν λογω αδυναμιας για κατι αλλο φθηνοτερο (φορτηγα) και λογω αξιοπιστιας (μοτοσυκλετες, οσες τυχερες τον διαθετουν).
Η BMW, το εχω ξαναπει, δεν ειχε ΠΟΤΕ προβληματα με τους αξονες, ΠΟΤΕ!!!!! Ηταν το σημα κατατεθεν της εταιρειας, επαιρνες BMW οχι γιατι ηταν ομορφη αλλα γιατι ειχε αξονα κινησης.
Μετα το παναξιοπιστο μονολεβερ η εταιρεια για να προσδωσει στο αξονα συμπεριφορα αλυσιδας εβγαλε το παραλεβερ (εδω η λειτουργια και οι διαφορες τους) κι εκει τα εκανε μανταρα με την σφηνωτη τσιμουχα ΧΩΡΙς ΚΟΛΙΕΔΕς που τοποθετησε.
Οτι νερο πεταει η ροδα, η πιεση στο βενζιναδικο κ.λ.π. περναει μεσα στην φωλια και ξεπλενει τα παντα σκουριαζοντας τα και καταστρεφοντας τα. Το αλλο λαθος ειναι οτι, στην προσπαθεια να ελαττωσει το βαρος της μοτοσυκλετας αφαιρεσε μεταλλο απο σχεδον παντου, μεχρι και απο τον λαιμο. Ενα απο αυτα τα μερη ειναι και ο αξονας...........αλλα αυξησε την ιπποδυναμη!!!! Τι να τα κανει τα 110 αλογα μια μοτοσυκλετα σαν την GS δεν το καταλαβαινω? γιατι αφαιρεσε υλικο απο τον αξονα ενω αυξησε την ιπποδυναμη ουτε αυτο το καταλαβαινω.

Αυτες εναι οι αιτιες και δυστυχως παντοτινη γιατρεια δεν υπαρχει....εκτος κι αν καθε 30,000κ λυνεται ο αξονας, ελεγχεται, πλενεται και γρασσαρεται παντου και σε ολο το μηκος του ουτως ωστε να αποφευγονται σκουριες και διαβρωσεις.

Last edited by GeorgeP; 11-09-2013 at 18:02.
Reply With Quote